وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات انجام شده دولت یازدهم در خصوص افزایش تخت‌های بیمارستانی در استان البرز گفت: واقعا موقعی که ما آمدیم مردم کف زمین زایمان می‌کردند.
کد خبر: ۹۲۴۵۸۶
مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان می‌کردند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت صبح امروز در مصاحبه‌ای با رادیو ایران در رابطه با خبرهای خوش حوزه سلامت، گفت: خبر خوشی که امروز می‌توانم به مردم بدهم این است که طرح تحول سلامت با تمام قدرت ادامه پیدا خواهد کرد البته حلقه‌های این زنجیر با مصوبات دولت و مجلس تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از نگرانی‌های موجود در بحث طرح تحول سلامت، پایدار نبودن منابع مالی این طرح است که با کمک مجلس و در قالب برنامه ششم امیدواریم این مشکلات نیز برطرف شود.

وزیر بهداشت امروز برای افتتاح پروژه‌های درمانی به استان البرز سفر کرده‌ است، گفت: سه دانشکده داروسازی، دندانپزشکی و پرستاری و مامایی در استان البرز افتتاح خواهیم کرد و تخت‌های ویژه و ICU در این استان به دو برابر قبل خواهد رسید.

هاشمی با اشاره به مشکلات بهداشتی و درمانی در دولت‌های گذشته و کمبود خدمات بهداشتی و درمانی به ویژه در استان البرز گفت: در استان البرز کمترین تخت بیمارستانی در کشور را داشتیم که امروز 2500 تخت بیمارستانی دیگر نیز در استان البرز خواهیم داشت و در ماه‌های آینده نیز 500 تخت بیمارستانی اضافه‌خواهیم کرد که با این میزان یک آرامش و رضایت نسبی در بین مردم برقرار شده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: واقعاً موقعی که ما آمدیم مردم کف زمین زایمان می‌کردند و شرایط بهداشتی و درمانی در برخی از بیمارستان‌های بسیار بد بود و ما از دولت تشکر می‌کنیم که با بودجه و هزینه‌هایی که در این حوزه انجام داد امروز می‌توانیم سرمان را بلند کنیم.

وزیر بهداشت با تأکید نسبت به کاهش پرداختی‌ها از جیب مردم، گفت: خوشبختانه در دولت یازدهم پرداخت از جیب مردم در حوزه بهداشت و درمان کاهش داشته است و مردم سهم کمی از هزینه تمام شده خدمات را می‌پردازند.

هاشمی در پایان گفت: با توجه به اینکه استان البرز سهم بزرگی از تصادفات را در خود جای می‌دهد اورژانس‌های این استان نیز افزایش پیدا کرده و این میزان باز هم رو به افزایش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۷
سروش
-
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
۰
۰
سلام
این آقای وزیر بلد نیست موهاشو شونه كنه
سروش
-
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
خوب مقصردولت قبله چرا متوجه نیستید
علیرضا
-
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
۰
۰
برو بابا ....
زهرا
-
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
۰
۰
یكی از وزرایی كه می توان گفت در این سه سال خوب عمل كرد آقای هاشمی است با اجرای طرح سلامت خیلی از مردم كم درآمد كه جرات بستری شدن به خاطر هزینه های بیمارستانی را نداشتند در بیمارستانهای دولتی با پرداخت هزینه كم جراحی می شوند. امید می رود بتوانند به مرور خدمات را هم كیفیت ببخشند .
محمد
-
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
نمی دونی بدون سلامت در هر كشوری مهمتر از ارتش اون كشور هست- انقدر كه اهمیت داره اگه دو برابر بودجه رو هم بدن بهشون به حداقل استانداردها هم نمی رسیم . حالا نظر شما هم محترمه و بیمه سلامتی كه من اثری از اون نمی بینم
سروش
-
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
ان شالله موفق باشند. با شما موافقم ازمابقی وزراكه جمعاهیچكارنكردند ایشان بیشتركاركردكه البته لازم بود چون بیشترمردم با بیكاری و مشكلات معاش درگیرند .
اشنا
-
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
۰
۰
سلام روی این یك وزیر دولت یازدهم جور دیگه ای حساب میكردم كه بی منت وبی دریغ محبت به درماندگان و بیماران بی بضاعت كمك میكند ولی هیهات یعنی چی كه مردم قبل از دولت یازدهم در روی زمین ............................ای وای كه اینا كجا میروند
سروش
-
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
۰
۰
دكتردرست میگه یك نمونه خودشونند.مابقی مردم تومریخ بدنیا آمدند.لابد.
اصلاتبعیدآدم هم كاردولت قبله.دكترخوشحال شدی؟
مرتضی64
-
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
این دیگه از اون حرفها بود. آقای دكتر شما خودتو وارد بازی سیاسی نكن مردم رو شما یه حساب دیگه ای باز كردند.
محمد
-
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
۰
۰
آقای وزیر- بابت تمام زحماتت ممنون ولی منت نذار
بیژن
-
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
۰
۰
"" امروز 2500 تخت بیمارستانی دیگر نیز در استان البرز خواهیم داشت و در ماه‌های آینده نیز 500 تخت بیمارستانی اضافه‌خواهیم كرد""!!!
در عرض سه سال برنامه ریزی شد طرحها ونقشه ها تهیه شد زمین تهیه شد كار اجرائی به اتمام رسید وسایل بیمارستانی خریداری ارسال ونصب شد درحالی كه خزانه خالی بود. احسنت!!
حسین
-
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
واقعا فكر می كنی همه این كارها تو این دولت انجام شده
این ساختمان های بزرگ همه تو سه سال ساخته شده
اینها دارند طرح های دوره احمدی نژاد رو افتتاح می كنن باهاش پز میدن
شاهین
-
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
۰
۰
این وزیر میخاد بگه مردم فقط فكر زاد و ولد هستند و هیچ مشكل دیگه ای ندارند؟؟؟
داود
-
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
۰
۰
واقعا دیگه بی انصافی نكنین من بیطرفم ولی این حرفو نزنین پیشرفتهایی كه دوره احمدی نژاد شد تو هیچ دوره ای نشد از نظر علمی و تجهیزات پیشرفت چشمگیری داشتیم
عبداله
-
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
۰
۰
سلام:خوب بودجناب وزیراینرا هم رسیدگی میكردكه وضع نابسامان وآشفته بیمارستانها وداروخانه هاوامثالهم باعدم نظارت كافی تا امروزفیصله می یافت وفكری هم برای بیمه هامی شدكه مردم بایدبیش از80درصدهزینه راازجیبشان بدهندواگرنتوانندبه دردبنالندوبسازندیعنی جان وسلامت مردم برایشان چندان اهمیتی ندارد.ایشان به بیمه هااحاله میدهندبیمه هاهم طوردیگر!پزشكان هم كه بعضامسابقه جیب پركنی گذاشته اند!
رضا شكوهی
-
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
۰
۰
خدا رفتگانت را بیامورزد كارهای خوبی انجام دادی
عبدا...
-
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
۰
۰
نكته قابل تامل دیگری كه در خصوص توهین دیروز وزیر بهداشت قابل ارزیابی است، سكوت معنا‌دار پزشكان بود.

چراكه اظهارات وزیر بهداشت قبل از هركسی و جایی توهین مستقیم به خود و همه جامعه پزشكی بود كه خدمات چشمگیری را از اول انقلاب تا قبل از شروع به كار این دولت ارائه كرده‌اند.

گفتنی است، پس از اظهارات وزیر بهداشت موجی از انتقادها در فضای مجازی نسبت به هاشمی به راه افتاد .

فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها