واکنش ایران به سخنان سخیف وزیر خارجه عربستان

عادل الجبیر روزهای سختی را انتظار می کشد

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات سخیف و بی پایه و تکراری «عادل الجبیر» وزیر امورخارجه سعودی در باره کشورمان گفت: قابل درک است که وزیر امورخارجه سعودی روزهای سختی را در آستانه انتشار گزارش محرمانه ١١ سپتامبر سپری کرده و روزهای سخت تری را نیز انتظار می کشد.
کد خبر: ۹۲۴۵۰۴
عادل الجبیر روزهای سختی را انتظار می کشد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان در واکنش به اظهارات سخیف، بی پایه و تکراری عادل الجبیر وزیر امورخارجه سعودی در باره کشورمان گفت: عادل الجبیر که این روزها سخت سرگرم پاک کردن جای پای دخالت های سران ، مقامات و سازمان های رسمی کشورش در عملیات های گوناگون تروریستی چند دهه اخیر است، گمان می برد با فرافکنی می تواند افکارعمومی جهان را از رسوایی های بی پایان کشورش به عنوان پدر القاعده و داعش منحرف کند.

وی افزود: البته قابل درک است که وزیر خارجه سعودی روزهای سختی را در آستانه انتشار گزارش محرمانه یازده سپتامبر سپری کرده و روزهای سخت تری را نیز انتظار می کشد. بدون تردید ابعاد و تبعات چنین اطلاعات مهمی در مورد منابع کشور حامی تروریسم از دیدگاه افکار عمومی دنیا و ملت های قربانی تروریسم در سال های پس از ١١ سپتامبر ٢٠٠١ مخفی نخواهد ماند.

بهرام قاسمی گفت: عادل الجبیر ظاهرا هر موقع دچار سرخوردگی می شود سخنان مضحکی را در مورد کشورمان بزبان می آورد که به وی توصیه می شود در چنین مواقعی از اظهار نظر اجتناب وزرد و به عواقب سخنان خود کمی بیشتر بیندیشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
محمد
-
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
۰
۰
سعودی براd ما شاخ نشو كه بدجوری پشیمان می شی
ایرانی ضد وهابیت
-
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
۰
۰
وزیر امور خارجه عربستان سعودی آل سعود ملعون برود وضعیت ظاهری خودش را درست كند بعد حرف بزند .دنیای مدرن امروزه جایی برای حرف های سخیف الجبیری یا امسال او نیست ولی متاسفانه دولت ما سكوت اختیار كرده . عادل الجبیری آیا مرد است یا زن .اول از نظر پزشكی خودش را اصلاح كند بعد بی ادبانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی حرف بزند
صمد
-
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
۰
۰
این مردك نادان هنوز خیال میكند ارباب تمامی جهان عرب است معنی دخالت را نمی داند مگر حمله به یمن و كشتار هزاران كودك دخالت و نقض حقوق بشر نیست با پول دهن هرچه خبرنگار و حامی حقوق بشر است بستید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها