یک کارشناس بازار تلفن همراه در مورد سرنوشت گوشی های اپل کارنکرده و آکبند گفت: اغلب فروشگاه های عرضه تلفن همراه اپل پس از اینکه اطلاع پیدا کردند که از اول مرداد ماه گوشی های قاچاق موجود در بازار امکان رجیستر شدن در شبکه تلفن همراه را ندارند ، تمامی گوشی های آکبند خود را از جعبه بیرون آورده و پس از روشن و رجیستر کردن در شبکه ، مجددا بسته بندی کرده و یا به صورت گوشی کارکرده در ویترین عرضه می کنند.
کد خبر: ۹۲۴۴۹۲
آیفون هایی که دقیقه 90 رجیستر شدند! / سود عینک دودی چند برابر گوشی!

مهدی آباد در گفتگو با جام جم کلیک ضمن اشاره به اینکه بسیاری از برندهای دیگر تلفن همراه نیز دارای نمایندگی مستقیم در کشور نیستند گفت: برخی از شرکت هایی که در این زمینه ادعا دارند در واقع نمایندگی واسطه محسوب می شوند.

وی ضمن تایید این مطلب که تا پیش از شروع طرح رجیستر تلفن همراه ، بسیاری از گوشی های تلفن همراه به صورت قاچاق روانه بازار شده ، گفت: سود فروشندگان تلفن همراه از عرضه هر دستگاه موبایل حداکثر 100 هزار تومان است درحالی که سود عرضه یک عدد عینک آفتابی قاچاق از 300 هزار تومان شروع و گاهی تا 700 هزار تومان می رسد!

این فعال بازار افزود: تا پیش از آغاز طرح رجیستر تلفن همراه ، گوشی های آیفون به صورت Pack و RePack عرضه می شد که گوشی های RePack در واقع همان گوشی های آنلاک شده بودند که در ایران دوباره بسته بندی می شدند.

وی با تایید افزایش قیمت آیفون همزمان با آغاز طرح رجیستر تلفن همراه ادامه داد: برخی از متقلبان گوشی های آنلاک شده و RePack را با قید آکبند به مصرف کننده عرضه می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
میعاد
-
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
۰
۰
ممنون از اطلاع رسانی خوب سایت جام جم كلیك
چشم پزشك
-
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
۰
۰
عینك های غیر استاندارد در بازار به بهای گزاف بفروش میرن
ورشكسته ی حماقت
-
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
۰
۰
قاچاق عینك دودی قاچاق گوشی را توجیه نمی كند .كاش جلوی قاچاق هر چیزی به نفع ملت گرفته شود و فایده ی آن به مردم برسد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها