ترامپ از کلینتون پیشی گرفت

افزایش محبوبیت تاجر نیویورکی

زوج انتخاباتی دونالد ترامپ در نشست کنواسیون ملی جمهوریخواهان آمریکا ضمن طرح اظهارات به شدت ضد ایرانی، تاکید کرد: «آمریکا در کنار اسرائیل می‌ماند».
کد خبر: ۹۲۴۱۹۸
اظهارات ضد ایرانی زوج انتخاباتی ترامپ

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، «مایک پنس» نامزد دونالد ترامپ برای پست معاونت ریاست جمهوری آمریکا در نشست کنوانسیون ملی جمهوریخواهان آمریکا علیه ایران اظهارات تندی مطرح کرد.

در ادامه نشست کنوانسیون ملی جمهوریخواهان، «مایک پنس» فرماندار ایندیانا که از سوی دونالد ترامپ به عنوان نامزد پست معاونت اولی ریاست جمهوری آمریکا انتخاب شده، سخنرانی کرد.

وی در ابتدا با تاکید بر اینکه پیشنهاد برای پست معاونت ریاست جمهوری آمریکا را قبول می‌کند، از توانمندی‌ها و عزم دونالد ترامپ برای پیش بردن منافع مردم آمریکا سخن گفت.

پنس در این سخنرانی طولانی، بارها از یک سو از خوبی‌ها و قدرت نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حرف زد و از سوی دیگر از ناتوانی و نتایج فاجعه بار ریاست جمهوری دموکرات‌ها به ویژه اوباما سخن گفت.

زوج انتخاباتی ترامپ در انتخابات 2016 آمریکا، همچنین ریاست جمهوری هیلاری کلینتون را تداوم سیاست های شکست خورده اوباما در مسائل داخلی و خارجی خواند.

در بخش سیاست خارجی، او با اشاره به موضوع ایران و برجام، توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 را «فاجعه‌بار» خواند.

نامزد پست معاونت اولی ریاست جمهوری آمریکا، البته با لحنی بسیار تند و ضد ایرانی، ضمن مخالفت با برجام، ایران را کشوری «افراطی و تندرو» خواند.

مایک پنس در صحبت از برجام، پای هیلاری کلینتون را هم پیش کشید. او گفت که وزیر خارجه سابق آمریکا بوده که اوباما را به این «توافق فاجعه‌بار» با ایران برانگیخته و تحریک کرده بود.

فرماندار کنونی ایندیانا همچنین تاکید کرد که دولت اوباما به «دوستان و متحدان آمریکا» پشت کرده و رو به «دشمنان» آورده است.

مایک پنس در اظهارات حمایتی نسبت به رژیم صهیونیستی هم گفت که «بگذارید جهان بداند که آمریکا در کنار اسرائیل می‌ماند».

وی در ادامه سیاستهای دولت آمریکا در مقابله با «افراط گرایی اسلامی» و مقابله با تروریسم را ناکام خواند و قول داد با انتخاب ترامپ، این مشکلات رفع خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی مقیم امریكا
-
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
۰
۰
امریكا كشور یهودی ها است
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها