در این فیلم شاهد روایت گروه‌های تروریستی تکفیری القاعده از تلاش های فراوانشان برای سیطره بر شهرک راهبردی کنسابا واقع در حاشیه شمالی استان لاذقیه سوریه خواهید بود.
کد خبر: ۹۲۴۱۷۳
روایت القاعده از نبردهای لاذقیه + فیلم و عکس

به گزارش جام جم آنلاین،‌تلاش های فراوان اتحاد گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد برای سیطره بر شهرک راهبردی کنسابا واقع در حاشیه شمالی استان لاذقیه سوریه با مقاومت شدید رزمندگان ارتش و بسیج مردمی این کشور با شکست مواجه شده است.

بنابر این گزارش، دور جدید درگیری ها میان دو طرف با حمله چند روز پیش تروریستها به مواضع ارتش سوریه در اطراف شهر کنسابا واقع در منطقه جبل ترکمان استان لاذقیه آغاز شده است. منابع میدانی استعداد نیروی تروریستهای مشارکت کننده در این حمله را بیش از 3500 تن عنوان کرده اند. هدف بازپس گیری این شهرک و ارتفاعات اطراف آن بعنوان گام نخست برای اشغال مجدد کوه های استراتژیک جبل ترکمان می باشد. شب گذشته یکی از عناصر گروه القاعده با خودروی بمبگذاری شده علیه نیروهای ارتش سوریه عملیات انتحاری انجام داد که با هوشیاری رزمندگان پیش از رسیدن به هدف تعیین شده با موشک ضد زره منهدم گشت. بخش رسانه ای گروه جبهه النصره شاخه رسمی القاعده در سوریه تصاویر جدیدی از عملیات در منطقه کنسابا منتشر کرده و طی آن مدعی سیطره بر این شهر و ارتفاعات مجاور آن شده اما بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از منابع میدانی درگیری ها میان دو طرف همچنان ادامه دارد.

-

-

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها