دو پسر جوان که برای سرقت تلفن همراه زنی تنها اجیر شده بودند، پس از ورود به خانه زن جوان او را قربانی نیت سیاه خود کردند.
کد خبر: ۹۲۲۹۵۱
محاکمه 2 آزارگر در دادگاه جنایی

به گزارش جام‌جم ، فروردین امسال زنی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران با طرح شکایتی گفت: امروز زنگ در خانه‌ام در حوالی خیابان خوش به صدا درآمد. وقتی در را باز کردم، دو پسر به زور وارد خانه شده و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. آنها سپس با سرقت تلفن همراه، بدلیجات و یک میلیون 700 هزار تومان پول فرار کردند.

پس از این شکایت، ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و با ردیابی تلفن همراه شاکی، صاحب یک مغازه فروش تلفن همراه را دستگیر کردند. صاحب مغازه پس از دستگیری اعلام کرد، دو روز قبل دختری جوان گوشی تلفن همراه را برای فروش به مغازه‌ام آورد. من هم تصور کردم متعلق به خودش است. با بررسی دوربین‌های مداربسته مغازه، تصویر دختر جوان به دست آمد که شاکی اعلام کرد دختر جوان، خواهر یکی از دوستانش است. با شناسایی هویت متهم، ماموران او را دستگیر کردند.

دختر جوان در بازجویی‌ها گفت: شوهر خواهرم به نام سعید گوشی تلفن همراه را به من داد تا اطلاعات آن را پاک کنم و بفروشم.

در ادامه سعید دستگیر شد که اظهار کرد: شاکی دوست همسرم است. او مشکل رفتاری داشت و دوست نداشتم همسرم با او ارتباط داشته باشد. به همین خاطر دو نفر را اجیر کردم تا تلفن همراهش را سرقت کنند تا ارتباطش با همسرم قطع شود. قرار بود آنها فقط سرقت انجام دهند. بعد از سرقت هم خانه و شماره تلفن همراه همسرم را تغییر دادم تا شاکی دیگر نتواند با زنم ارتباط داشته باشد.

ماموران پس از اعترافات سعید، دو سارق اجیر شده را دستگیر کردند که آنها منکر تجاوز به عنف شدند. دیروز جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی اصغرزاده برگزار شد.

در ابتدای جلسه شاکی با تشریح ماجرا گفت: دو پسر جوان مرا با تهدید قمه مورد آزار و اذیت قرار دادند. دو پسر جوان هم با رد این ادعا گفتند؛ اتهام سرقت و ارتباط با شاکی را قبول داریم، اما تجاوز به عنف صحت ندارد. سعید هم ادعاهای قبلی خود را تکرار کرد و گفت: شاکی به دروغ ادعای تجاوز به عنف را مطرح کرده است.

قضات پس از دفاعیات متهمان برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها