دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد زخم پلک کودک نطنزی به آسیب ناشی از تیغ جراحی شباهت ندارد و می تواند علل مختلفی داشته باشد.
کد خبر: ۹۲۱۸۶۱
بریدگی پلک مادرزاد یا سهل انگاری پزشکی؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امروز با انتشار خبری اعلام کرد:این نوازد 20 تیر دریک عمل جراحی سزارین در بیمارستان نطنز متولد و در پلک تحتانی چشم چپ آن زخمی به طول2تا3 ملیمتر و عمق کم مشاهده شد.

در این خبر که روی سایت خبری این دانشگاه قرار گرفت آمده است در بدو تولد، این نوزاد بوسیله پزشک متخصص کودکان معاینه وپس از اقدامات اولیه ، با هماهنگی مسولین بیمارستا ن فوق تخصصی چشم فیض اصفهان، نوزاد به این بیمارستان منتقل شد و پس از معاینه چشم نوزاد توسط یکی از استادان گروه چشم پزشکی و اطمینان از سالم بودن چشم نوزاد زخم موجود ترمیم می شود.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان لبه های زخم پلک مضرس بوده و به آسیب ناشی از تیغ جراحی شباهت ندارد و میتواند علل مختلفی داشته باشد.

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاکید کرده تعیین علت دقیق ضایعه توسط کار شناسان نظارت بر درمان دانشگاه در دست بررسی است

پدر نوزاد نطنزی نیز امروزاعلام کرد پزشکان بیمارستان فیض، بریدگی پلک فرزندم را بر اثر تیغ عنوان کردند.

روح‌الله پُرگَر افزود: این در حالیست که پزشک اطفال بیمارستان نطنز ابتدا اعلام کرد این بریدگی به‌وسیله ناخن ایجاد شده اما بعدازآن تشخیص‌اش را عوض کرد و گفت که این بریدگی دراثر تیغ است.وی اظهار داشت در بیمارستان فیض نیز به ما گفتند که این بریدگی بر اثرتیغ اتفاق افتاده اما نمی‌توان گفت که توسط چه کسی ایجاد شده است.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان فیض افزود: جا داشت مسئولان امر از مادر این نوزاد عذرخواهی و اعلام می کردند این حادثه صرفاً یک اتفاق بوده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها