عربستان که بتازگی همزبان با منافقین، آنان را معارضان دولت ایران دانسته و خواستار سقوط حکومت ایران شده، روز جمعه گذشته یکی از معارضان خود را بازداشت کرد.
کد خبر: ۹۲۱۱۹۴
عربستان یار شیخ نمر را بازداشت کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، دو روز پس از آنکه رئیس سابق استخبارات عربستان در پاریس در نشست موسوم به «معارضان ایران» شرکت کرد و خواستار سقوط حکومت ایران شد، این کشور یک معارض کاملا مسالمت‌جوی خود را بازداشت کرد.

کشوری که حدود 6 ماه پیش «نمر باقر النمر» روحانی برجسته و رهبر شیعیان این کشور را صرفا به دلیل انتقادهای سیاسی و دینی از حکومت سعودی اعدام کرد، در جدیدترین اقدام «محمد الحبیب» روحانی شیعه و از اهالی قطیف و از یاران شیخ نمر را بازداشت کرد.

پایگاه خبری «لبنان تودی»، «خبیر» و فعالان رسانه‌ای در عربستان گزارش دادند محمد الحبیب که از اهالی منطقه صفوی در شهر قطیف (شرق عربستان) است و مواضع تندی در قبال تحولات منطقه داشته روز جمعه گذشته به همراه سه تن دیگر بازداشت و به زندان سازمان آگاهی عربستان در ریاض فرستاده شده است.

بر اساس این خبر با توجه به اینکه این روحانی عربستانی از حامیان شیخ نمر و از فعالان جنبش مردمی عربستان در سال 2012 بوده، رژیم آل سعود از اطلاع رسانی درباره سرنوشت او خودداری می‌کند.

در پی این اقدام عربستان کاربران در فضای مجازی با ایجاد هشتگ #الشیخ_محمد_الحبیب خواستار آزادی این روحانی شیعه شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها