حسن حسندوست، تدوینگر باسابقه سینما و تلویزیون، به سریال «نفس» به کارگردانی جلیل سامان پیوست.
کد خبر: ۹۲۰۲۳۹
حسندوست تدوینگر «نفس» شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سریال «نفس»، تدوین این سریال به تهیه‌کنندگی سیداحمد کاشانچی و محمود رضایی که از دوشنبه دهم خرداد در تهران مقابل دوربین رفته است، با پیوستن حسن حسندوست به پروژه، آغاز می شود.

این تدوینگر باسابقه که کارنامه پرباری در عرصه سینما و تلویزیون دارد، فعالیت هنری خود را از سال 1358 آغاز کرده و تاکنون تدوین بیش از 60 فیلم سینمایی از جمله «شهر موش‌ها»، «اجاره‌نشین‌ها»، «مادر»، «بانو»، «کیسه برنج»، «رنگ خدا»، «تولد یک پروانه»، «رسم عاشق‌کشی»، «بید مجنون»، «یه حبه قند»، «آقا یوسف»، «جامه‌دران»، «تابو» و... را به‌عهده داشته است.

سومین سریال از سه‌گانه جلیل سامان یک درام روانشناختی در 27 قسمت است که در بستر وقایع سیاسی قبل و بعد از انقلاب روی می دهد. داستان سریال «نفس» در مورد جوانی پرشر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی‌اش فاش می‌شود. او برای رسیدن به حقیقت، حوادث پیچیده‌ای را پشت سر می‌گذارد.

بازیگران این سریال عبارتند از مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، قربان نجفی، هادی عامل‌هاشمی، شهاب شادابی، احسان امانی، آتوسا راستی، با معرفی ساناز سعیدی و با حضور هدایت هاشمی، خسرو شهناز و رامین راستاد.

مجری طرح این سریال موسسه فرهنگی هنری تندیس فیلم ملک است و در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تهیه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها