سارا خوش جمال فکری قهرمان سابق تکواندو :

مهاجرت تکواندوکاران انگیزه های شخصی دارد/" کیمیا" می تواند

آخرین رده بندی بهترین های تکواندو جهان که قرار است قرعه کشی رقابتهای المپیک براساس آن انجام شود ، از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد.
کد خبر: ۹۱۹۴۹۱
آخرین رده بندی بهترین های تکواندو جهان اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین ، براساس اعلام wtf قرعه کشی رقابتهای تکواندو در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ بر اساس آخرین رده بندی بهترین های جهان در ماه جولای ۲۰۱۶ خواهد بود. این رده بندی که امروز در سایت فدراسیون جهانی منتشر شد.

در این رده بندی فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم با امتیاز (۴۲۸/۳۲) و مهدی خدابخشی در وزن ۸۰- کیلوگرم (۳۶۰/۱۸) رتبه نخست را در اختیار دارند. سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم با امتیاز ۳۰۲/۶۳ در مکان سوم و کیمیا علیزاده در وزن ۵۷- کیلوگرم با امتیاز (۹۴/۹۵) مکان بیست و یکم را در اختیار دارد.

غیر از تکواندوکاران المپیکی کشورمان، در وزن ۵۸- کیلوگرم (وزن اول المپیکی)، نفر دوم عاشورزاده در تیم ملی یعنی «آرمین هادی پور» با کسب ۱۸۲/۱۹ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی است.

در وزن ۶۸- کیلوگرم «بهنام اسبقی» با امتیاز ۱۹۱/۸۱ و «ابوالفضل یعقوبی» با ۱۸۲/۷۸ امتیاز به ترتیب در رده های هفتم و هشتم وزن دوم المپیکی قرار دارد. «مسعود حجی‌زواره»، در وزن ۸۰- کیلوگرم و نفر دوم خدابخشی در تیم ملی با ۲۲۶/۰۲ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی جای دارد و «امید عمیدی» که بعنوان نفر دوم مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم است، با ۱۳۹/۹ امتیاز بیست و دوم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها