شبکه رادیویی تهران در برنامه «اینجا تهران است»، مکان های دیدنی شهرستان های استان تهران را معرفی می کند.
کد خبر: ۹۱۹۴۶۸
اینجا تهران است؛ عید سعید فطر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه رادیویی تهران، مهدی رادفر تهیه کننده برنامه از معرفی ظرفیت های گردشگری استان های تهران خبر داد و گفت: در برنامه رادیویی اینجا تهران است، اماکن و مکان های دیدنی استان تهران برای سفر در عید و سفرهای تابستانی معرفی و به ظرفیت های گردشگری استان های تهران اشاره می شود. از دیگر بخش های این برنامه پیگیری مسایل و ظرفیت های استان تهران و دعوت از مسئولان جهت پاسخگویی انتقادات مردمی است.

این برنامه در قالب کلی به مسایل، معضلات، ظرفیت ها، چالش ها و فرصت هایی می پردازد که در استان تهران وجود دارد.

این تهیه کننده اظهار کرد: هر روز در بخش گفتگوی ویژه، تلفنی با یکی از مسئولان ارتباط برقرار کرده و بر حسب موضوع و مسئولیت وی از مردم دعوت می کنیم نقطه نظرات و مسایل شان را با برنامه در میان بگذارند تا مسئول مربوطه پاسخگو باشد.

در بخش دیگر برنامه هر هفته یک شهرستان را مدنظر قرار داده و با همکاری مردم و مسئولانش گزارش هایی تهیه می کنیم و مردم آن منطقه هم می توانند با برنامه تماس بگیرند و مشکلات شان را در طول هفته مطرح کنند به این ترتیب ما با توجه به مسائل روز و خواسته های مخاطبان از فرماندار، شهردار و یا هر مسئولی که بیشترین ضرورت حضور را دارد دعوت می کنیم تا درباره نکات مطرح شده پاسخگو باشد.

برنامه رادیویی «اینجا تهران است» چهارشنبه از ساعت 13 و 40 دقیقه همراه مخاطبان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها