یک سازمان صهیونیستی که مقر آن در فلسطین اشغالی و کردستان عراق است، تحت پوشش کمک های بشردوستانه، برای جذب ایزدی های عراق و سوریه تلاش می کند.
کد خبر: ۹۱۹۱۶۹
هدف «رژیم صهیونیستی» از خرید زنان ایزدی از داعش چیست؟ + فیلم

سازمان صهیونیستی "چشمه های امید" که مرکز آن در قدس اشغالی است، در صفحۀ فیس بوک خود، هدف این سازمان را کمک به قربانیان تروریسم در شمال عراق اعلام کرد، درحالی است که به نوشتۀ وبگاه "ارم نیوز" اهداف راهبردیِ این سازمان، قدیمی و شناخته شده، جذب اقلیت ایزدی ها و کسب نفوذ در میان این اقلیت عراقی و سوری است.

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی، در تبلیغ فعالیت های این سازمان، مستندی 15 دقیقه ای پخش کرد که در آن، یک تاجر اسرائیلی به نام خانم "لیزا میارا" اقدام به خرید زنان ایزدی می کند که در چنگ داعش اسیر شده اند. در این ویدئو بیان می شود که داعشی ها زنان ایزدی را به عنوان جایزه به عناصر خود می دهند تا به ابزاری جنسی برای تشویق آنان تبدیل شوند، در این میان، میارا از طریق واسطه هایی، این زنان را از بازار آزاد برده فروشان می خرد.

در این فیلم 15 دقیقه ای، میارا، با یکی از همراهانش، در حال رانندگی به سوی موصل به تصویر کشیده شده اند. آن ها در مسیر خود به کمینگاه امنیتی نیروهای پیشمرگه می رسند که در آن جا برای آوارگان ایزدی در کردستان عراق اردوگاهی ایجاد شده است و هزاران تن از کسانی که از چنگ داعش گریخته اند، به این اردوگاه پناه برده اند.

در این فیلم، مصاحبه هایی با زنان ایزدی پخش می شود که از نقش این سازمان اسرائیلی در نجاتشان قدردانی می کنند و میارا را می ستایند.

آن گاه تصاویری از شماری از داعشی ها پخش می شود که جلسه ای برای فروش زنان ایزدی در بازار برده فروشان ترتیب داده اند و سپس از تلاش های این سازمان برای خرید زنان از بازار برده فروشان سخن به میان آورده می شود.

منبع: العالم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها