اعتراف به ۲۰ فقره سرقت

سارق منازل مشهد دستگیر شد

کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی شهر مشهد با دستگیری سارق حرفه ای منازل پرده از ۲۰ فقره سرقت برداشتند.
کد خبر: ۹۱۸۸۴۴
سارق منازل مشهد دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین ، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی چند فقره سرقت منزل در محدوده بلوار پیروزی شهر مشهد موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با استفاده از آثار بجامانده در صحنه سرقت به فردی سابقه دار مظنون شدند.

سرهنگ حمید رزمخواه تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چند روز کنترل نامحسوس سرانجام مظنون را در حال باز کردن در یک منزل مسکونی در محدوده بلوار پیروزی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری است در بازجویی های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی به ۲۰ فقره سرقت از منازل مسکونی در محدوده جنوب شهر مشهد اعتراف کرد.

رزمخواه عنوان داشت: در ادامه این عملیات با هماهنگی مقام قضائی مخفیگاه متهم بازرسی، که در این رابطه مقادیر زیادی لوازم مسروقه شامل دو تخته فرش، یک دستگاه تلویزیون، یک دستگاه دوربین فیلمبرداری، تعدادی لوازم خانگی برقی و... کشف شد.

وی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست با تعویض قفل های ورودی قدیمی و استفاده از قفل های مناسب جدید سوئیچی و کتابی و همچنین قرار دادن محفظه ای در قسمت توپی قفل درهای ورودی آپارتمان از سرقت منزل جلوگیری کنند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مشهدی
-
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
۰
۰
با تشكر و سپاس از پایگاه جنوب پلیس آگاهی مشهد و همه ی ماموران پلیس آگاهی مشهد

نیازمندی ها