پیتر جکسن فیلم ساز نیوزیلندی تبار سینما، دوباره با استیون اسپیلبرگ و شرکت فیلم سازی او امبلین پیکچرز همکاری می کند. این همکاری شامل چند فیلم سینمایی می شود.
کد خبر: ۹۱۸۴۲۳
همکاری جکسن با اسپیلبرگ

به گزارش جام جم آنلاین ، جکسن بزودی کارگردانی قسمت تازه ای از انیمیشن کامپیوتری اکشن وما جراجویانه «تن تن» را برای امبلین پیکچرز کارگردانی می کند.

جکسن که طی چند سال گذشته سخت درگیر کار بر روی سه گانه فانتزی و ماجراجویانه «هابیت» بود، نتوانست به همکاری با اسپیلبرگ ادامه دهد.

اسپیلبرگ در گفت و گویی با نشریه تایمز می گوید:« پیتر سخت مشغول کار بر روی پروژه ای بود که دوستش داشت. به همین دلیل، ما نمی خواستیم مزاحم او شویم.»

به گفته اسپیلبرگ، به دنبال نمایش عمومی موفقیت آمیز تریلوژی «هابیت»، حالا جکسن فرصت کافی برای تمرکز بر روی مجموعه فیلم «تن تن» را دارد.

در عین حال، اسپیلبرگ فاش کرد که جکسن به صورت خصوصی از او خواسته بود اجازه دهد در آرامش، کار ساخت «هابیت» ها را به جلو ببرد.

هنوز معلوم نیست کار تولید قسمت تازه «تن تن» چه زمانی شروع خواهد شد. اما اسپیلبرگ اظهار امیدواری می کند کلید فیلم برداری آن، تا پائیز امسال زده شود.

جکسن در حالی برای امبلین پیکچرز این فیلم را کارگردانی می کند، که قرار است امر کارگردانی چند فیلم کم خرج تر این شرکت فیلم سازی را هم به عهده بگیرد.

اسپیلبرگ پنج سال قبل اعلام کرد مجموعه کتاب نوجوانانه تن تن را به صورت یک سه گانه سینمایی، تولید خواهد کرد. قسمت اول فیلم، در سال 2011 به نمایش عمومی درآمد.

این فیلم را اسپیلبرگ کارگردانی کرد و 374 میلیون دلار در آمریکا و بقیه کشورهای دنیا فروش کرد. همان زمان اعلام شد، پیتر جکسن کارگردان قسمت دوم آن خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها