فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص):

مشت محکمی بر دهان متجاوزان خواهیم زد

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا:

نقطه نقطه آسمان ایران با هوشیاری رصد می شود

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا با بیان اینکه پدافند هوایی ارتش اجازه هیچ گونه نفوذ به داخل حریم هوایی کشور را نمی دهد، گفت: نقطه به نقطه آسمان ایران با هوشیاری رصد می شود.
کد خبر: ۹۱۸۰۴۳
نقطه نقطه آسمان ایران با هوشیاری رصد می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، امیر سرتیپ ستاد فرزاد اسماعیلی شامگاه چهارشنبه در محفل انس با قرآن گروه پدافند هوایی سمنان از تولید موشک هوا به زمین توسط نیروهای بومی پداجا و وزارت دفاع تا پایان سال۹۵ خبر داد و بیان داشت: این موشک در کنار تجهیزات راداری از جمله تجهیزات چشم تیزبین پداجا است.

وی با بیان اینکه دشمن اجازه نفوذ به خاک ایران اسلامی را پیدا نخواهد کرد، افزود: گروه های ۹گانه پداجا در سراسر کشور اجازه نفوذ هیچ پرنده ای را به آسمان ایران اسلامی نخواهد داد.

فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حیرت دشمنان از توانمندی دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: آجا با قدرت ایمان، اراده و در سایه معنویات همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری در برابر تمام تهدیدات دشمنان اسلام ایستاده است.

اسماعیلی درباره موفقیت های پداجا در امر تربیت نیروهای قرآنی نیز افزود: پدافند هوایی در کنار ویژگی های نظامی به ترویج اخلاق و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی و قرآنی بین پایوران وظیفه و کادر می پردازد که حضور فعال حافظان قرآن کریم در قرارگاه پدافند هوایی سراسر کشور نمونه ای از این اهتمام است.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها