عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در گفت و گو با جام جم آنلاین :

5 صندوق بازنشستگی در وضعیت ورشکستگی قرار دارند

مدیرکل دفتر توسعه سیستم های صندوق بازنشستگی کشوری از اجرای طرحی خبر داد که براساس آن 4 خدمت این صندوق برای بازنشستگان تحت پوشش قرار است از شنبه آینده در دفاتر پیشخوان دولت ارائه شود .
کد خبر: ۹۱۷۷۷۹
تسهیلات جدید صندوق بازنشستگی کشوری از شنبه

به گزارش جام جم آنلاین،بهروز انتظاری در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما ، صدور حکم بازنشستگی و فیش حقوقی ، پاسخ به استعلامات و صدورکارت منزلت بازنشستگان را از مهمترین خدمات صندوق بازنشستگی برشمرد و گفت : از این پس این خدمات از طریق 16 هزار دفتر تسهیلات جدید صندوق بازنشستگی برای بازنشستگان دولتپیشخوان دولت به بازنشستگان ارائه می شود .

وی با بیان اینکه هزینه صدور فیش حقوقی و حکم بازنشستگی 1000 تومان است هزینه استعلام را 3000 تومان وهزینه صدور کارت منزلت را برای بازنشستگان دولت 4500 تومان اعلام و تاکید کرد : برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده مالی ، دفاتر پیشخوان دولت موظفند درقبال دریافت هرگونه هزینه ای رسید تحویل بازنشستگان دهند .

انتظاری با اشاره به اینکه فرایند صدور کارت منزلت قبل از اجرای این طرح دوماه طول می کشید گفت : حداکثر زمانی را که بازنشستگان باید در دفاتر پیشخوان دولت برای دریافت این 4 خدمت صندوق بازنشستگی از جمله کارت منزلت منتظر بمانند 10 دقیقه است .

وی دسترسی آسان تر به مراکز ارائه خدمات در سراسر کشور و کاهش رفت و آمد و صرفه جویی در وقت و انرژی بازنشستگان را از مهمترین اهداف پیش بینی شده دراجرای این طرح دانست .

انتظاری همچنین به سامانه ارتباطات مردمی صندوق بازنشستگی کشوری که اخیرا راه اندازی شده است اشاره کرد و افزود : بازنشستگان تحت پوشش می توانند برای مطرح کردن مشکلات خود با کارشناسان متخصص در حوزه های مالی و حقوقی با شماره تلفن 8523 تماس بگیرند .

وی گفت : صندوق بازنشستگی کشوری در مرحله دوم قرار است 14 خدمت دیگر خود را از طریق دفاتر پیشخوان دولت به بازنشستگان تحت پوشش خود ارائه دهد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
فرهادی
-
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
۰
۰
چرا اینقدر از باز نشسته ها پول زور میگیرند بدون دادن حتی كوچكترین تسهیلات واقعی
حسین رشیدی
-
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
۰
۰
سلام با ارزوی قبولی طاعات وعبادات خواهشمندم برای رفع مشكلات زندگی این قشر از جامعه وامی در نظر بگیرند چون زندگی انها با بقیه خیلی فرق دارد همه به چشم بزرگ دستگیر كمك رسان خیبر نگاه میكنند اگروضع مالی خوبی نداشته باشد چه بد موقعیتی پیش میاید ما بازنشستگان را دریابید بحق شهید ماه رمضان یا حق بحق علی مرتضی


محمد.. شریف
-
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
۰
۰
با سلام .. در دولت قبل كلی وعده راجع به تسهیلات برای سفر رفتن بازنشستگان و تخفیف در بلیط هواپیما و قطار و اتوبوس و محل های اقامتی و.و و دادند و در ازای ده هزار تومان یك سفر كارت ملی هم به ما و رفقا دادند.. حالا اگر كسی از این كارت ها استفاده ای كرده بگه تا حد اقل دلمون خوش باشه .
نرم افزار موبایل
-
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
۰
۰
خدا پدرتان را بیامرزد باز نشستگان راه اهن از اول سال حق عایله مندی كه حق مسلمان است پرداخت نكردن بقیه خدمات پیشكش
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها