«اودتا پنجاب» درام اجتماعی پرتنش جدید هندی، تبدیل به یک فیلم پرفروش در جدول هفتگی گیشه نمایش سینماهای این کشور آسیایی شد.
کد خبر: ۹۱۷۱۳۹
موفقیت تازه در گیشه سینماهای هند

به گزارش جام جم آنلاین، این فیلم در هفته اول نمایش عمومی خود توانست نزدیک 55 کرور فروش کرده و این مقام را از آن خود کند.

این فروش خوب (که حدود هشت میلیون دلارمی شود) در حالی نصیب فیلم شده، که تحلیل گران سینمایی از آن به عنوان یک کار غیر تجاری اسم می برند.

به گفته آن ها، داستان سنگین و اجتماعی «اودتا پنجاب» هیچ شباهتی به محصولات پرزرق و برق بالیوودی ندارد و بیشتر شبیه کارهای واقع گرای سینمای اروپاست.

به نوشته سایت اینترنتی ایندیا اف ام، این فیلم با هزینه تولید 48 کروری تهیه شده و در اولین هفته نمایش، توانست این رقم را پوشش دهد.

بازیگران مطرح بالیوودی هم چون شاهد کاپور، کارینا کاپور خان و عالیا بهات نقش های اصلی «اودتا پنجاب» را بازی کرده اند. کل داستان فیلم، در ایالت پنجاب اتفاق می افتد.

داستان آزار و اذیت دهقانان جوان پنجابی توسط عوامل قدرتمند محلی، از زاویه دید چهار کاراکتر اصلی داستان فیلم به نمایش گذاشته می شود.

منتقدان سینمایی با تحسین داستان، کارگردانی و بازی سه بازیگر اصلی آن، پیش بینی موفقیت زیادی برای فیلم در مراسم های اهدای جوایز پیش رو می کنند.

این فیلم در دومین هفته نمایش عمومی خود در هند، باید با دومین قسمت فیلم پرخرج «روز استقلال» رقابت کند. تحلیل گران اقتصادی سینما می گویند تماشاگران هندی در دومین هفته نمایش هم، از «اودتا پنجاب» استقبال خوبی خواهند کرد.

موفقیت خوب مالی این درام اجتماعی در حالی نصیب آن شده که، هفته قبل فیلم تازه آمیتاب بچن به نام «سه» شکست سخت تجاری در جدول گیشه نمایش سینماهای هند خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها