تشریح عملیات‌ ‌‌علیه اشرار از سوی فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا

۱۳ نفر از ‌تیم تروریستی ۱۶ نفره ضدانقلاب ‌به هلاکت رسیدند‌‌

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه تشریح کرد؛

جزئیات درگیری سپاه با اشرار مسلح در شمالغرب کشور

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه اعلام کرد که 5 تن از اشرار مسلح وابسته به گروهک‌های ضدانقلاب از جمله 2 فرمانده آنها در درگیری شب گذشته با سپاه در مهاباد در شمالغرب کشور به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۹۱۶۸۴۹
جزئیات درگیری سپاه با اشرار مسلح در شمالغرب کشور

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سپاه‌نیوز، روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای به بیان جزئیاتی از عملیات جمعه شب این نیرو با اشرار ضدانقلاب در شمالغرب کشور پرداخت.

در این اطلاعیه آمده است: در درگیری جمعه شب رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) با اشرار مسلح وابسته با گروهک‌های ضدانقلاب در منطقه مرزی سروآباد و منطقه عمومی مهاباد 5 تن از مزدوران استکبار جهانی از جمله «آرش منبری» و «شورش منبری» از فرماندهان اشرار مسلح به هلاکت رسیدند.

این اطلاعیه می‌افزاید، در این درگیری علاوه بر هلاکت اشرار مسلح مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و امکانات از آنان به دست آمد.

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه همچنین تأکید کرده است: در این عملیات موفق، رزمندگان اسلام هیچ گونه آسیبی را متحمل نشده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
سهراب از ارومیه
-
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
۰
۰
خداوند پشت پناه سربازان دلاور ایران اسلامی باشد تا ما در امنیت كامل زندگی كنیم
رضا
-
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
۰
۰
سلام جام جم ممنون از زحماتت لطفا این خبر رو پخش كن تا افرادیكه از افاغنه دفاع میكنن اینها رو بشناسن

جوان بسیجی ایرانی
-
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
۰
۰
این عكس سلاح > اِس‌وِدِ دراگونُف به تلفظ كامل روسی : اسنایپِرسكایا وینتوكا دراگونُوا یك تفنگ نیمه خودكار تك ‌تیرانداز و دوربین‌ دار ساخت اتحاد جماهیر شوروی سابق با عملكرد تا اندازه‌ای شبیه به كلاشنیكفAK-47 است كه با فشار گاز باروت مسلح می‌شود و از فشنگ‌های ۵۴×۷/۶۲ استفاده می‌كند. این سلاح گاهی سیمونوف هم نامیده می‌شود در حالی كه سیمونوف یك سلاح قدیمی ‌تر است كه از فشنگ ۳۹×۷/۶۲ استفاده می‌كند.
این سلاح با آنكه بیشتر به سلاح تك تیرانداز معروف است و در بین كشورهای عربی و ایران با نام قناصه بر گرفته از كلمه عربی قناص به معنی تك تیرانداز شناخته می شود ولی در اصل به منظور پشتیبانی سربازان در جبهه ساخته شده است زیرا سلاح كلاشنیكفAK-47 دقت تیر بعد از ۱۵۰ متر را ندارد و پس از ۴۰۰ متر بی تاثیر است. اما پس از طراحی این سلاح و اثبات دقت تیر نسبتاً بالای آن بخصوص در بین كشورهای جهان سوم كه نه توانایی خرید سلاحهای تك تیرانداز را داشتند و نه توانایی نگهداری این سلاحها را كه محتاج تمیزكاری مداوم بودند، بزودی تبدیل به سلاح تك تیرانداز مطلق این كشورها شد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها