بروجردی در گفت و گو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

تحولات مهم سیاسی در قاره سبز با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم گفت: در تحولات جدید مهم سیاسی یعنی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا باید منتظر تحولات داخلی در این کشور از جمله احتمال جدایی اسکاتلند و تحولات احتمالی بعدی در داخل این کشور باشیم.
کد خبر: ۹۱۶۶۲۹
تحولات مهم سیاسی در قاره سبز با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا

علاءالدین بروجردی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، در مورد خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و آینده روابط دو کشور ایران و انگلیس گفت: عملکرد بسیار بد انگلیس در ارتباط با ایران قبل از انقلاب از یکطرف و جمهوری اسلامی ایران ازطرف دیگر هیچ گاه از حافظه تاریخی مردم ایران پاک نخواهد شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: به همین دلیل پسوند خبیث برای انگلیس به طور طبیعی انتخاب شده به دلیل سیاست های خصمانه آنها علیه ایران و عملکرد این کشور در دوران 10 سال جنگ تحمیلی و مذاکرات هسته ای غیر قابل قبول بوده است.

رییس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس تصریح کرد: دراین تحولات جدید مهم سیاسی یعنی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا باید منتظر تحولات داخلی در این کشور از جمله احتمال جدایی اسکاتلند و تحولات احتمالی بعدی در داخل این کشور باشیم؛در عین حال فضای انگلیس همیشه در افکار عمومی ایران منفی بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها