شرکت سن‌دیسک یک قاب مخصوص آیفون معرفی کرده که می‌تواند حافظه داخلی گوشی‌هوشمند آیفون را افزایش دهد ، خبری که برای خیلی از صاحبان آن خوشایند است. قاب iXpand Memory Case در مدل‌های ۳۲ و ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی تولید شده است.
کد خبر: ۹۱۶۶۱۹
دیگر نگران کمبود حافظه آیفون خود نباشید!

به گزارش جام جم کلیک به نقل زومیت ، از آنجا که اپل مدل ۱۶ گیگابایتی آیفون‌های خود را در سال ۲۰۱۶ همچنان به فروش می‌رساند، فضای ذخیره‌سازی داخلی این دستگاه به یک مشکل اساسی برای بسیاری از کاربران مبدل شده است. سن‌دیسک تلاش کرده تا این مشکل را با کمک قاب محافظ iXpand Memory Case رفع کند. این محصول یک قاب مخصوص آیفون است که از طریق پورت لایتینگ به آیفون متصل می‌شود و به شکل قابل توجهی می‌تواند میزان فضای داخلی دستگاه را افزایش دهد. به نظر می‌رسد دیگر به خرید یک آیفون با حافظه بیشتر نیاز ندارید.

اپل امکان افزودن حافظه ذخیره‌سازی اضافه را به محصولات خود چندان آسان نکرده و برای این منظور نیاز به نصب اپلیکیشن companion بر روی گوشی‌هوشمند خود خواهید داشت که به صورت خودکار می‌تواند از دوربین‌ و تصاویر و فایل‌های رمزگذاری شده خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. علاوه بر این امکان سفارش دادن مدلی که باتری ۱۹۰۰ میلی‌آمپری را هم ارائه می‌دهد وجود دارد. برای این منظور باید البته ۴۰ دلار هزینه بیشتری را صرف کنید.

متاسفانه اگر مدل‌های قدیمی‌تر آیفون یا آیفون‌های بزرگتر ۶ پلاس یا ۶ اس پلاس دارید، این قاب نمی‌تواند به کمک شما بیاید. iXpand Memory Case در حال حاضر فقط با آیفون ۶ و آیفون ۶ اس همخوانی دارد و در مدل‌های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در دسترس است. این سه مدل به ترتیب با قیمت‌های ۵۹، ۹۹ و ۱۲۹ دلار به فروش می‌رسند. شما می‌توانید یکی از رنگ‌های قرمز، خاکستری و آبی را از همین امروز سفارش دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها