تیم ملی فوتبال آرژانتین با شکست آمریکا به فنیال کوپاآمریکا رسید.
کد خبر: ۹۱۵۸۲۸
آرژانتین با رکوردشکنی لیونل مسی به فینال کوپاآمریکا رسید

به گزارش جام جم ورزشی ، مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا آمه ریکا با انجام یک دیدار آغاز شد که در آن آمریکا میزبان به مصاف تیم ملی فوتبال آرژانتین رفت. در این دیدار آرژانتین کار راحتی پیش رو داشت و توانست برابر میزبان خود با چهار گل به پیروزی برسد تا با اقتدار جواز صعود به فینال را به دست آورد.

شاگردان خراردو مارتنیو شروعی طوفانی در این دیدار داشتند و در دقیقه چهار توسط لاوتزی به گل رسیدند. لیونل مسی، کاپیتان آلبی سلسته در دقیقه 32 گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا بازی در نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسد.

در نیمه دوم بازهم این آرژانتین بود که بازی بهتری را به نمایش گذاشت و دو بار در دقایق 56 و 86 توسط گونسالو ایگواین به گل رسید تا بازی را با نتیجه چهار بر صفر به سود خود به پایان رساند.

آرژانتین با این پیروزی که به دست آورد به فینال راه یافت و باید در این مرحله به مصاف برنده شیلی و کلمبیا رود.

لیونل مسی دومین گل آرژانتین را در دقیقه 31 و از روی ضربه کاشته به ثمر رساند و برترین گلزن تاریخ آرژانتین شد. مهاجم بارسلونا 55 گله شد و با یک گل بیشتر از باتیستوتا به این عنوان دست یافت.

مسی برای رسیدن به این رکورد به 110 بازی ملی نیاز داشت اما باتیستوتا توانست در 77 بازی ملی 54 بار برای آلبی سلسته گلزنی کند. این رکورد در بین سال های 1991 تا 2002 به ثبت رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها