روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان اعلام کرد: نازنین زاغری متهم انگلیسی تبار که توسط سازمان اطلاعات سپاه ثارالله کرمان دستگیر شده بود در پروژه های براندازی مشارکت داشته است.
کد خبر: ۹۱۳۸۰۹
بیانیه سپاه ثارالله کرمان درباره دستگیری نازنین زاغری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه ثارالله استان کرمان، در این بیانیه آمده است: طی اقدامات اطلاعاتی گسترده در فضای مجازی و حقیقی یکی از سرشبکه های اصلی وابسته به بیگانگان که ماموریت های مختلفی در راستای تحقق اهداف شوم دشمنان نظام انجام داده بود شناسایی و دستگیر شد.

این بیانیه افزود: خانم نازنین زاغری تبعه ایرانی - انگلیسی است که در تاریخ 15 فروردین سال جاری توسط نیروهای سازمان اطلاعات سپاه کرمان در فرودگاه امام خمینی (ره) دستگیر و به کرمان منتقل شد.

روابط عمومی سپاه ثارلله استان کرمان ادامه داد: ایشان با عضویت در شرکت ها و موسسات بیگانه در طراحی و اجرای پروژه های رسانه ای و سایبری با موضوع براندازی نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی مشارکت داشته است.

این بیانیه می افزاید: نامبرده یکی از سرشبکه های اصلی موسسات معاند بوده که تحت هدایت و حمایت سرویس های رسانه ای و جاسوسی دولت های بیگانه فعالیت های مجرمانه خود را طی سالیان گذشته انجام داده است.

روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: بنگاههای خبری دولت های استکباری بویژه رسانه های انگلیس خبیث در ماههای اخیر همه توان خود را برای حمایت از فرد مذکور بکار گرفته اند تا به خیال خام خود با جوسازی گسترده در عزم راسخ پاسداران انقلاب خللی ایجاد نمایند اما این خیال باطل هیچ گاه به واقعیت تبدیل نخواهد شد.

این بیانیه اضافه کرد: نیروهای امنیتی سپاه پیش از این هم تیم ها و عناصر وابسته به سرویس های بیگانه را شناسایی کرده و زیر ضربه قرار داده بودند که بنا به مورد در آینده اطلاع رسانی خواهد شد اما دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی باید بدانند، مامورین اطلاعاتی سپاه اشراف کاملی بر فعالیت های خصمانه آنان در فضای مجازی و حقیقی دارند و بدون اغماض با همه عناصر و شبکه های وابسته به بیگانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

این بیانیه می افزاید: در پایان یادآور می شود، خانم زاغری در طول مدت بازداشت، در یک سوئیت در زندان کرمان نگهداری شده و مرتبا با خانواده خود تماس تلفنی و ملاقات حضوری داشته است. در حال حاضر پرونده ایشان برای انجام مراحل قضایی به تهران ارسال شده و تحقیقات تکمیلی توسط مامورین سازمان اطلاعات سپاه در حال انجام می باشد.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها