کسانی که در صنعت هالیوود و سرگرمی فعال هستند، چندان به داشتن ازدواج‌های بادوام شهرت ندارند. اما در این بین زوج‌های انگشت‌شماری هم هستند که توانسته‌اند به خوبی عشق و شهرت را زیر یک سقف نگاه دارند.
کد خبر: ۹۱۳۳۷۱
هالیوود ازدواج‌های بادوام هم دارد! +عکس

جام جم سیما ، در گزارشی شما را با زوج های موفق هالیوود آشنا می کند :

جف و سوزان بریجز سر صحنه فیلمبرداری فیلم Rancho Deluxe با یکدیگر آشنا شدند. سوزان در آن زمان در یکی از کافه‌های نزدیک کار می‌کرد. این دو در سال ۱۹۷۵ با هم ازدواج کردند و حاصل این زندگی مشترک بادوام سه دختر بوده است.



استیون اسپیلبرگ در سال ۱۹۹۱ با کیت کپ‌شاو ازدواج کرد. آشنایی این دو با هم سر فیلمبرداری فیلم "ایندیانا جونز و معبد مرگ" رخ داد. این زوج دارای هفت فرزند هستند که دو تن از آنها به فرزندخواندگی پذیرفته شده‌اند. کپ‌شاو و اسپیلبرگ هر کدام از ازدواج‌های پیشین‌‌شان دارای یک فرزند هستند.


تام هنکس و ریتا ویلسون در سال ۱۹۸۸ با هم ازدواج کردند. آنها دارای دو فرزند مشترک هستند و دو فرزندی که تام هنکس از ازدواج پیشین‌اش داشته است. تام هنکس که به گفته خودش از خانواده‌ای از هم گسیخته می‌آید، به خاطر عشقی که به ریتا ویلسون داشت، مذهبش را به کلیسای ارتدوکس شرقی تغییر داد.



کلی پرستون و جان تراولتا از سال ۱۹۹۱ در کنار یکدیگر هستند. آنها صاحب دو پسر و یک دختر شدند. پسر بزرگ آنان در سال ۲۰۰۹ در سن ۱۶ سالگی درگذشت.



کالین فرث تا زمان دریافت اسکار در سال ۲۰۱۱ برای فیلم "سخنرانی پادشاه" با موفقیت زندگی خصوصی‌اش را از انظار عموم دور نگاه داشته بود. با دریافت این جایزه معتبر او و همسرش لیویا به سوژه‌ای داغ برای خبرنگاران و پاپاراتزی‌ها تبدیل شدند. لیویا یک مستندساز اهل ایتالیاست که در سال ۱۹۹۷ با کالین فرث ازدواج کرد. آنها دو فرزند دارند. محل سکونت این خانواده میان بریتانیا و ایتالیا جابه‌جا می‌شود.


ویل اسمیت و همسرش جیدا پینکت در سال ۱۹۹۷ با هم ازدواج کردند. این دو سه فرزند دارند.


وارن بیتی تا زمانی که با آنت بنینگ آشنا شد، به شکستن قلب در هالیوود شهرت داشت. اما آشنایی با بنینگ موجب شد که او سرانجام عشق زندگی‌اش را پیدا کند و در سال ۱۹۹۲ با او پیوند زناشویی ببندد. این زوج اکنون ۴ فرزند دارند.



گلدی هاون و کرت راسل از سال ۱۹۸۳ تا کنون عاشقانه در کنار هم زندگی می‌کنند. گلدی هاون پیش از آشنایی با کرت راسل دو بار ازدواج کرده و دارای دو فرزند بود. این زوج دارای یک فرزند مشترک هستند.


کیرا سجویک و کوین بیکن از سال ۱۹۸۷ تا کنون با هم هستند. آنها دو فرزند دارند که همانند والدین‌شان در صنعت سینما مشغول به کار شده‌اند. شاید رمز ماندگار بودن ازدواج سجویک و بیکن را بتوان در این دانست که آنها در کارنامه‌ حرفه‌ایشان فراز و فرود یکسانی داشته‌اند.



کاترین زتا جونز و مایکل داگلاس یکی از مشهورترین زوج‌های هالیوود هستند. این دو که ۲۵ سال اختلاف سن دارند، در سال ۲۰۰۰ با هم ازدواج کردند و صاحب دو فرزند هستند. زندگی مشترک این زوج بالا و پایین‌های زیادی داشته، از جمله ابتلای مایکل داگلاس به سرطان که در نهایت درمان شد. زتا جونز نیز مدتی به علت ناراحتی‌های روحی در آسایشگاه بستری بود.



مریل استریپ و دان گامر از سال ۱۹۷۸ تا به امروز ازدواجی موفق داشته‌اند. گامر مجسمه‌ساز و مریل استریپ یکی از پرافتخارترین ستاره‌های زن هالیوود است. این زوج ۴ فرزند دارند.


داستین هافمن و همسرش لیزا ۳۶ سال است که در کنار هم زندگی می‌کنند. این دو در سال ۱۹۸۰ با هم ازدواج کردند. لیزا در رشته حقوق تحصیل کرده و ۱۷ سال از داستین هافمن کوچکتر است. این زوج دو دختر و دو پسر دارند.


دنزل واشنگتن ۶۱ ساله و پاولتا واشنگتن ۶۵ ساله در سال ۱۹۷۷ سر صحنه فیلمبرداری فیلم "ویلما" با هم آشنا شدند. این زوج هنرپیشه در سال ۱۹۸۳ با هم ازدواج کردند و چهار فرزند دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها