دندانپزشک قلابی که با فریب دختر جوان در تلگرام، قصد اخاذی 16میلیونی از او را داشت، دستگیر شد.
کد خبر: ۹۱۳۳۶۵
دام دندانپزشک قلابی برای دختر جوان در تلگرام

به گزارش جام‌جم ، چندی قبل دختری جوان با مراجعه به شعبه جرایم سایبری دادسرای سنندج از مردی به اتهام اخاذی شکایت کرد. در ادامه پرونده برای رسیدگی در اختیار ماموران پلیس فتای استان کردستان قرار گرفت.

دختر جوان در شکایتش به ماموران گفت: چند ماه قبل در تلگرام با مردی جوان آشنا شدم که خودش را دندانپزشک معرفی می‌کرد. او پس از چند روز ادعا کرد به من علاقه‌مند شده و قصد ازدواج با مرا دارد و با حرف‌هایش توانست مرا فریب بدهد. مرد دندانپزشک با این ترفند اعتمادم را جلب کرد و عکس و فیلم‌های خصوصی از من گرفت.

وی ادامه داد: وقتی دیدم او قصدی برای خواستگاری ندارد، تصمیم گرفتم رابطه‌ام را با او تمام کنم. وقتی موضوع را به مرد جوان گفتم، او تهدیدهایش را شروع کرد. می‌گفت اگر با او رابطه پنهانی نداشته باشم، عکس و فیلم‌هایم را در تلگرام پخش می‌کند. وقتی دید حاضر به این کار نیستم، درخواست 16میلیون تومان کرد. تهدیدهایش آرامش زندگی‌ام را بر هم زده است. به همین خاطر تصمیم گرفتم شکایت کنم.

با توجه به حساسیت موضوع، ماموران رسیدگی به پرونده را در دستور کار قرار داده و با ردیابی‌های تخصصی توانستند متهم را شناسایی کنند. کارآگاهان پلیس فتا سپس با کمک شاکی با متهم در یکی از محله‌های سنندج قرار صوری گذاشته و او را در محل قرار دستگیر کردند.

در بازرسی از مخفیگاه متهم، وسایل پلیسی و اشیای عتیقه مربوط به دوره اشکانیان کشف شد.

متهم در بازجویی‌ها گفت: به دلیل اختلافات شخصی که با شاکی داشتم، تصمیم به انتقامگیری و اخاذی گرفتم. به همین خاطر با جعل هویت در تلگرام با او طرح دوستی ریخته و توانستم اعتمادش را جلب کنم. در ادامه نقشه‌ام، عکس و مشخصات او را به دست آوردم و تهدیدهایم را آغاز کردم.

سرهنگ فرامرز شاکری، رئیس پلیس فتای کردستان در این‌باره گفت: مرد جوان به اتهام تهدید و اخاذی در فضای مجازی با قرار 300 میلیون تومانی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها