در خندوانه دیشب چه گذشت ؟

«خانواده با حال» در خندوانه + فیلم

خندوانه شب گذشته اولین سری مسابقه «خانواده با حال» را با اجرای خانواده فاطمه گودرزی و حسین عرفانی پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۹۱۱۶۷۱
«خانواده با حال» در خندوانه + فیلم

به گزارش جام جم سیما ، برنامه «خندوانه» در شب گذشته با اشاره به سفره‌های ساده افطاری و دوری از تجملات و اسراف آغاز شد و رامبد جوان پس از سلام و تبریک حلول ماه مبارک رمضان به بینندگان بیان کرد: ما در سال گذشته از افطاری‌های ساده گفتیم و خواهش ما امسال این است که تا حد ممکن از ریخت و پاش های الکی دوری کنیم و سفره های افطاری را به نمایشکاه تنوع غذایی تبدیل نکنیم و در این ماه بزرگ در کنار همدیگر باشیم و به یکدیگر افطاری بدهیم و خوراکی‌ها را شریک شویم.

به همین ترتیب رامبد جوان شادی برنامه شب پیش را تقدیم به کسانی کرد که در طول ماه مبارک رمضان افطاری‌ها را ساده برگزار می‌کنند و حواسشان به بقیه همنوعان است.
در اینجای برنامه پس از یک رفت وبرگشت رسانه‌ای بخش‌هایی از برنامه دوشنبه و افتتاحیه مسابقه «خانواه با حال» را شاهد بودیم و رقبای گروه اول از سری اول این مسابقه معرفی شدند. سپس خانواده حسین عرفانی (دوبلور) به همراه دخترش مهسا عرفانی و نوه‌اش شهریار ملکی به روی صحنه «خندوانه» حاضر شدند و در ادامه رامبد جوان از خانواده فاطمه گودرزی (بازیگر سینما و تلویزیون) به همراه دخترش آوا و پسرش پویان برای حضور در برنامه دعوت کرد.
در ابتدای مسابقه در بخشی کوتاه هر دو «خانواده با حال» هر یک به مدت یک دقیقه پانتومیم اجرا کردند و برنده این بخش با کسب یک دقیقه زمان اضافی آغاز کننده بخش اول از مسابقه «خانواده با حال» بود.
اجرای مسابقه «خانواده با حال» تنها به این مرحله ختم نشد بلکه با شروع انتخاب موقعیت های نمایشی دیگر بخش‌های اجرای استندآپ کمدی توسط دو خانواده عرفانی و گودرزی و اجرای قسمت نمایشی با توجه به انتخاب موقعیت اجرایی برنامه «خندوانه» و مسابقه «خانواده با حال» ادامه داشت.
در این برنامه حسین عرفانی از خاطرات اولین اجرای تئاتر خود در سالن های نمایش گفت و فاطمه گودرزی به همراه دختر و پسرش از روزهای کودکی دو فرزندش و همچنین داستان‌های شیرین مادربزرگ خانواده گفت.
رامبد جوان در خلال برنامه با معرفی هر بخش از مسابقه «خانواده با حال» خاطرنشان کرد: خانواده با حال بودن خیلی ساده است، ما می‌توانیم وقتی همه دور هم جمع هستیم و در این شبها به دیدن همدیگر می‌رویم بازی کنیم. تا با خلق موقعیت‌های جذاب دور هم خوش باشیم و خوش بگذرانیم.
در پایان برنامه و به اصطلاح قسمت پایانی این مسابقه به هر گروه مدت زمانی داده شد تا بدون هیچ محدودیتی دقایقی را بگذرانند و فضایی شاد، مفرح، گرم و دوست داشتنی را خلق کنند که البته در این قسمت خانواده عرفانی به سرپرستی حسین عرفانی اولین اجرای نمایش حسین عرفانی را بازسازی کرد و به خاطرات آن دوره اشاره داشت و خانواده گودرزی از مادربزرگ و خاطرات و رفتارهای مادربزرگ و پدربزرگ‌ها گفتند.
پس از پایان این مرحله رامبد جوان از ساعت پانزده دقیقه بامداد رای گیری را تا مدت زمان 48 ساعت آینده اعلام کرد و به همراهان دو گروه هدیه داد.
و در پایان «خندوانه» دیشب رامبد جوان از دو گروه «خانواده با حال» فاطمه گودرزی و حسین عرفانی شعار هر گروه را پرسید. با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی دل خوش و تن سالم برای همه ایرانیان گروه خانواده گودرزی با شعار «هر قطره یک رای» و گروه عرفانی با شعار «ایران ایران» اولین سری از مسابقه «خانواده با حال» را پشت سر گذاشتند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سارا
-
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
۰
۰
برنامه خیلی خوبیه.مخصوصا اینكه در كنار شادی به مسائل مهمی مثل همین پرهیز از اسرااف و ... اشاره می كنه.حرفهایی در مورد تحكیم خانواده فرزندآوری و ....

نیازمندی ها