گروه تروریستی داعش در جنایتی بی سابقه، اقدام به بمب گذاری یک کودک 40 روزه در شهر فلوجه کرده است.
کد خبر: ۹۱۱۲۷۷
داعش یک نوزاد را در فلوجه بمب گذاری کرد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، بخشی از سر و گردن این نوزاد بمب گذاری شده فلوجه ای از زیر خاک بیرون قرار داده شده بود و بقیه بدنش در خاک مدفون بود.

هنوز معلوم نیست که کودک به صورت زنده بمب گذاری شده و یا بعد از مرگ، اما وضعیت کودک در تصویر نشان می دهد که پیش از مرگ درحال دست و پا زدن بوده است.

نیروهای امنیتی عراق ضمن خنثی کردن تله انفجاری، جسد کودک را از زیر خاک بیرون کشیدند.

برخی دولت های منطقه طی دو هفته اخیر به بهانه های مختلف در اجرای عملیات آزادسازی فلوجه کارشکنی کرده اند که در راس آنها دولت سعودی است و فرماندهان ارشد نظامی اعتقاد دارند که آنها در صدد کارشکنی در عملیات هستند.

ابومهدی المهندس نائب رئیس شورای الحشدالشعبی روز یکشنبه این هفته در مقر فرماندهی عملیات به صراحت گفت که عربستان با داعش در عراق حضور دارد.



فلوجه از 6 ماه قبل از سقوط موصل در 10 ژوئن 2015 به دست داعش افتاده بود و طی این مدت ده ها تن از شهروندان بویژه جوانان و زنان را مورد تجاوز و قتل قرار داده است.

زمستان گذشته گروه تروریستی داعش بیش از 10 دختر و زن جوان را که به درخواست آنان تمکین نکرده بودند، تجاوز کرده و پس از قتل در بیابان های فلوجه رها کردند.

هم اکنون نیروهای عراقی در ادامه عملیات خود به بخش هایی از شهر رسیده اند و پیشروی عراقی ها به دلیل حفاظت از جان غیرنظامیان به کندی پیش می رود.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها