علی رغم گرفتن تصاویر بسیار زیبا با دوربین های با کیفیت از مناظر شما می توانید کارهای شگفت انگیز و بسیار جالبی با دوربین گوشیتان انجام دهید، در این مطلب با شما به بررسی ۳ مورد از هیجان انگیز ترین آنها می پردازیم!
کد خبر: ۹۱۰۶۲۰
۳ کاربرد دوربین گوشی های هوشمند که نمیدانید!

به گزارش جام جم کلیک ، دوربین های گوشی های هوشمند در وضعیت کیفی بسیار خوبی نسبت به همین دو سه سال پیش قرار دارند، اما جالب اینجاست که بسیاری تنها به سلفی گرفتن آن هم با دوربین های جلوی گوشی های هوشمندشان بسنده می کنند!

علی رغم گرفتن تصاویر بسیار زیبا با دوربین های با کیفیت از مناظر شما می توانید کارهای شگفت انگیز و بسیار جالبی با دوربین گوشیتان انجام دهید، در این مطلب با شما به بررسی ۳ مورد از هیجان انگیز ترین آنها می پردازیم!

ترجمه زبان های خارجی با دوربین گوشی

باور نمی کنید اما ارتباط برقرار کردن با دنیای بیرون بسیار ساده شده است، تنها کافی است دوربین گوشی موبایلتان را به سمت متنی که مفهوم آن به زبان دیگری است بگیرید تا بتوانید متن را به زبان مادریتان بخوانید.

اپ پر کاربرد و لنشین Google Translate به خوبی از پس این کار بر می آید ( دانلود Android, iOS) آن را دانلود کرده و به آسانی از انبوه زبان هایی که در لیست آن وجود دارد انتخاب کنید، با تپ روی گزینه دوربین که در صفحه اصلی برنامه وجود دارد می توانید با ثبت تصویر از متن با هر زبانی آن را ترجمه کنید. اپ هایی مثل مترجم TextGrabber + (دانلود Android,iOS) و یا WayGo (دانلود Android, iOS) دقیقا کاربردی مشابه دارند.

اسکن اسناد با دوربین گوشی

این مورد یکی از کاربردی ترین مواردی است که می توانید لذت یک گوشی هوشمند را برای شما دوچندان کند، با کمک برنامه هایی که معرفی خواهیم کرد می توانید هر سند و مدرکی را به آسانی اسکن کنید و حتی به آسانی در فضای ابری ذخیره سازی کنید حتی با اپ های خاصی می توانید مطالب برگه های اسکن شده را OCR نموده و حتی ویرایش کنید.

اپ پر طرفدار Evernote برای iOS این امکان را ارائه می کند و همچنین اپ Google Drive هم برای دستگاه های اندرویدی این امکان را به شما خواهد داد. Office Lens از مایکروسافت هم یک پیشنهاد خوب و بی نقص برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS است. اپ CamScanner هم پیشنهاد خوبی است که هم برای Android و هم iOS قابل دانلود و استفاده است. اگر آیفونی هستید اپ Scanbot هم پیشنهاد خوبی است.

رسد ستارگان با دوربین گوشی

یکی از قابلیت های عالی گوشی های کنونی اسن مورد است که می تواند یک ایده خوب از واقعیت مجازی را در اختیار شما قرار دهد. با اپ های نظیر SkyView می توانید به رسد ستارگان آسمان بپردازید (Android, iOS) و از مشاهده هر آنچه نمی توانید ببینید و حتی تصور کنید لذت ببرید.

دیدن سور فلکی و کشف ندانسته ها بسیار دلچسب و هیجان انگیز است. برنامه های مشابه راجع به این کاربرد یافت می شوند اما از بهترین انها می توان به اپ Wikitud (دانلود Android, iOS) و همچنین Blippar (دانلود Android, iOS) اشاره کرد.

منبع: نت نوشت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها