شهردار منطقه 12 از ارتقاء سلامت شهروندان محله هرندی با کمک خیرین و نیروهای جهادی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۲۳۶
ارتقاء سلامت شهروندان محله هرندی با کمک خیرین

به گزارش جام جم آنلاین ، عابد ملکی گفت : اولین گام منطقه برای ارتقاء سطح سلامت شهروندان ساکن در محله هرندی، اجرای طرح خانه به خانه برای بررسی این موضوع بود که خوشبختانه با اجرای این طرح توانستیم اطلاعات خوبی جهت ترسیم ماتریس سلامت این محله به دست آوریم.

وی با بیان اینکه شهروندان محله های محروم منطقه 12 در تمام زمینه های اجتماعی و فرهنگی نیازمند کمک مدیریت شهری و سایر دستگاه های اجرایی هستند، افزود: مسئله ارتقاء سلامت در محله هرندی یکی از موضوعات کلیدی بهبود کیفیت زندگی در این محله قدیمی است که در این رابطه سعی کردیم با کمک نیروهای خیر و جهادی طرح های خوبی را در حوزه سلامت اجرایی کنیم.

ملکی یادآور شد: اولین ورود شهرداری منطقه برای درمان بیماری ها موضوع ترک اعتیاد بود ، همچنین در حوزه های دیگر سلامت مانند روان شناسی و... ورود جدی داشتیم که خوشبختانه مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

شهردار منطقه 12 با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی نیز یکی اقدامات سلامت محور این منطقه است، تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با همگانی کردن ورزش، افراد در معرض آسیب را نجات دهیم.

وی با تاکید بر اینکه موضوع توسعه ورزش همگانی در محله هرندی در دستور کار منطقه 12 قرار دارد، گفت: استفاده بهینه از مجموعه های ورزشی شهید هرندی و بهبود وضعیت زمین چمن این محله از اولین اقدامات ما در حوزه توسعه ورزش همگانی است.

مینا مولایی - گروه جامعه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها