زن جوان که به همراه دو خواهرزاده‌اش باند حرفه‌ای کیف‌ زنی تشکیل داده بودند با تیزبینی پلیس شهرستان سبزوار شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۰۷۶۱۱
خاله و خواهرزاده‌های کیف قاپ دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین ، فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره کیف زنی از خانم ها در مراکز خرید شهر سبزوار تیمی ویژه از ماموران این فرماندهی شناسایی و دستگیری سارقان را شروع کردند.

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت ها گشت های محسوس و نامحسوس هدفمندی را در سطح مراکز خرید و اماکن شلوغ و پر تردد شروع کردند.

سرهنگ سید محمد هاشمی تصریح کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه روز گذشته یکی از تیم های نامحسوس پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در بازار سرپوشیده به سه زن جوان که در حال پرسه زنی بودند مظنون و آنها را تحت نظر گرفتند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در کمتر از چند دقیقه این افراد را در حال کیف زنی از خانمی میانسال مشاهده و بلافاصله وارد عمل شدند و آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ هاشمی اظهار داشت: در بازرسی از وسایل همراه این سه زن جوان که خاله و خواهر زاده اند اموال مسروقه شامل ۳۳ میلیون ریال اسکناس به همراه یک رشته گردنبند مسروقه به ارزش تقریبی ۲۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان به نام های روح انگیز ۴۰ ساله دارای ۲۵ فقره سابقه سرقت، زینب ۳۰ ساله دارای سه فقره سابقه سرقت و زهرا ۲۴ ساله دارای چهار فقره سرقت در تحقیقات اولیه پرونده اظهار داشتند اهل استان هرمزگان هستند و از چند روز قبل به شهر سبزوار سفر کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اشاره به این مطلب که تحقیقات از این سارقان برای کشف سرقت های انجام شده توسط آنان ادامه دارد از شهروندان خواست هنگام تردد در مراکز شلوغ از قبیل بازارها و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مراقب کیف دستی و وسایل همراه خود باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها