توجه رسانه های گروهی به بازی شارلیز ترون در نقش منفی «سریع و آتشی 8» آن قدر زیاد است، که اولین عکس او در فیلم را بلافاصله در سطح وسیعی منتشر کرده اند.
کد خبر: ۹۰۷۱۸۱
خبرسازی ترون در نقش منفی

به گزارش جام جم آنلاین ، گفته می شود رسانه های گروهی برای دست یابی به عکسی از این بازیگر اسکار گرفته در صحنه ای از فیلم، تلاش بسیار زیادی به خرج داده اند.

چاپ این عکس در حالی صورت می گیرد، که دوستداران محصولات سینمایی هم در این اشتیاق رسانه ای شریک بوده و استقبال بالایی از انتشار آن کرده اند.

تا به حال مشخص شده که ترون در قسمت هشتم این مجموعه اکشن ورزشی و دلهره آور، در نقش کاراکتری به نام چیپر بازی می کند.

او خواهر کاراکتر لوک ایوانز است که در پایان ماجراجویی های قسمت هفتم فیلم، به دست کاراکتر وین دیزل به قتل رسید. در قسمت هشتم چیپر به قصد انتقام گیری از دیزل، وارد ماجراهای داستان می شود.

شنیده می شود چیپر کاراکتری بسیار زرنگ و باهوش است و از تکنیک های سطح بالای کاری استفاده می کند. همین نکته، مبارزه کاراکترهای اصلی داستان با او را بسیار مشکل می کند.

نزدیکان شارلیز ترون می گویند او به این شرط بازی در نقش شخصیت منفی «سریع و آتشی 8» را قبول کرد، که از قدرت ویژه و غیرمعمولی برخوردار باشد.

سایت اینترنتی هالیوود ریپورتر می نویسد کسانی که می خواهند بدانند کاراکتر ترون در فیلم چه قدرت ها و ویژگی هایی دارد، باید تا ماه مارس سال آینده میلادی و اکران عمومی آن منتظر بمانند!

کار فیلم بردای این اکشن ماجراجویانه ادامه دارد و قرار است صحنه هایی از آن، در کشور چپ گرای کوبا فیلم برداری شود. اف گری گری کارگردان این قسمت فیلم است.

دواین جانسن، میشل رودریگوئز، تایرس گیبسن، لوکاس بلیک، پریانکا چوپرا و جیسن استاتام هم در «سریع و آتشی 8» بازی دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها