آیت الله سبحانی در دیدار روحانی مطرح کرد؛

کارمزد بانک‌ها باید واقعی و در مسیر رفع مشکلات مردم باشد

آیت‌الله سبحانی در دیدار با رییس جمهور گفت: کارمزد بانک‌ها باید واقعی و در مسیر کمک به بخش تولید و رفع مشکلات مردم باشد و متخصصان برای حل این موضوع تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۶۷۳۲
کارمزد بانک‌ها باید واقعی و در مسیر رفع مشکلات مردم باشد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سبحانی از مراجع عظام تقلید در دیدار با رییس جمهور اسلامی ایران، ضمن بیان اینکه همواره برای موفقیت دولت دعا می کنم، بر ضرورت انطباق هر چه بیشتر نظام بانکی کشور بر مبنای احکام شرعی تاکید کردند.

آیت الله سبحانی در این دیدار که عصر جمعه و در بیت معظم‌له برگزار شد، گفت: کارمزد بانک‌ها باید واقعی و در مسیر کمک به بخش تولید و رفع مشکلات مردم باشد و متخصصان برای حل این موضوع تلاش کنند.

تکمیل تامین آب آشامیدنی شهر قم از نظر کمی و کیفی از دیگر موضوعاتی بود که آیت‌الله سبحانی در این دیدار به آنها پرداخت.

حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور نیز در این دیدار با تشریح برنامه‌های دولت یازدهم برای رونق و آبادانی ایران اسلامی، اظهار امیدواری کرد که با وحدت، همدلی و حمایت‌های علما و مراجع عظام و همچنین برنامه‌های دولت، امسال، سالی پرخیر و برکت برای مردم باشد.

وی در خصوص موضوع بانکداری نیز گفت: تلاش دولت فراهم کردن شرایطی است که فعالیت بانک‌ها بیش از پیش منطبق بر فقه اسلامی باشد و در این مسیر از مراجع معظم یاری می‌طلبد.

آیت‌الله سبحانی در این دیدار مجموعه کتاب هفت جلدی «ریحانه الادب» و همچنین کتاب «فتنه تکفیر» را به رئیس جمهوری اهدا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها