مرد جوان که متهم است زن مبتلا به سرطان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده است، در جلسه دادگاه منکر اتهامش شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۳۵
زن مبتلا به سرطان در دام شیطانی گرفتار شد

به گزارش جام‌جم ، آبان سال گذشته زنی جوان با حالتی پریشان خود را به ماموران کلانتری یافت‌آباد رساند و راز جنایتی سیاه را فاش کرد.

او به ماموران گفت: امروز برای رفتن به خانه مادرم سوار خودروی پرایدی شدم. پس از رسیدن به یافت‌آباد، راننده تغییر مسیر داد. از او خواستم توقف کند، اما راننده سرعت خودرو را بیشتر کرد. به مرد جوان گفتم به سرطان مبتلا هستم و استرس برای من ضرر دارد، اما او بدون توجه به التماس‌هایم، مرا به محلی خلوت برد و تازه آنجا متوجه نقشه شیطانی‌اش شدم.

وی ادامه داد: او پس از آزار و اذیت، مرا در همان وضعیت رها کرد و گریخت که موفق شدم شماره پلاک او را یادداشت کنم. پس از این شکایت، تیمی از ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و متهم را شناسایی و بازداشت کردند.

دیروز متهم در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی حسین اصغرزاده پای میز محاکمه قرار گرفت که در ابتدا شاکی گفت: پس از این حادثه با همسرم دچار مشکل شده‌ام و او قصد دارد مرا طلاق بدهد. خودم نیز دچار وحشت شده و از خانه خارج نمی‌شوم. متهم بدون توجه به التماس‌های من، نقشه شیطانی خود را اجرا کرد.

در ادامه مرد جوان در جایگاه قرار گرفت و گفت: پس از این‌که این زن را به عنوان مسافر سوار کردم، در مسیر با هم صحبت کرده و من از او خوشم آمد. قصد داشتم با او صحبت کنم تا با من دوست شود. وقتی مدعی شد سرطان دارد، تصور کردم برای این‌که اجازه دهم پیاده شود، این حرف را می‌زند. من او را مورد آزار و اذیت قرار ندادم و ادعای تجاوز به عنف را قبول ندارم.

پس از دفاعیات متهم، قضات دادگاه برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بهروز
-
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
۰
۰
سلام.اینگونه افرادسرطان جامعه هستند وانتظارمی رودباتوجه به اهمیت امنیت اجتماعی بشدت بااین عناصرپلیدبرخورد شوداماازطرفی دیگرآموزشهای همگانی ازطریق جراید وبخصوص رسانه ملی برای عامه مردم خاصه بانوان وتاكیدبرضرورت عدم اعتماد به اشخاص بیگانه ولزوم حفاظت گفتار دربرخوردهای اجتماعی بویژه با رانندگان وسائط نقلیه كرایه ای وعبوری مورتاكید قرارگیرد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها