در روزی که هیجان ؛ استرس و حساسیت در ایستگاه پایانی لیگ پانزدهم به اوج خود رسیده بود ، فوتبال ایران و ایضا خوزستان سربلند شدند تا استقلال این استان شگفتی خود را با قهرمانی در لیگ کامل کند.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۹
سربلندی فوتبال سربلندی خوزستان

هر چند خوزستان همیشه مهد فوتبال ایران به حساب آمده ، اما انصافا استقلال خوزستان در راه این قهرمانی شایستگی های بسیار از خود نشان داد تا با مشتی جوان کم نام و نشان از نو ثابت کند که کسب نتیجه در گرو سرمایه گذاری غیر متعارف و ریخت و پاش‌های معمول در فوتبال نیست .

اگر چه عبدالله ویسی در فوتبال ایران نامی شناخته شده به حساب می‌آید ، اما این مربی جوان و خوش فکر برای آن‌که پرونده موفقیت‌های خود را تکمیل کند در استقلال خوزستان از تمام داشته‌های خود بهره گرفت و در طول فصل نیز اجازه نداد تیم جوانش تحت تاثیر حواشی فوتبالی قرار گیرد تا با پیروزی 2 بر صفر بر ذوب آهن در ایستگاه پایانی لیگ، ضیافت قهرمانی را در شبی خاطره انگیز به اهواز و کل خوزستان هدیه کند.

پرسپولیس نیز با این‌که برد آخرش برابر راه آهن به کامش نشد اما تیم برانکو نیز امسال خوش درخشید تا سرخ ها فصلی غرورانگیز را به پایان برسانند.

فصلی که با کم فروغی و بعضا قعرنشینی شروع شد اما در ادامه با بازی‌های زیبا و چشم نواز تیم جوان شده پرسپولیس پایانی خوش داشت تا قرمزها نیز با رسیدن به سهمیه آسیا از عملکرد تیم شان راضی و خرسند باشند.

هر چند زیبایی های فوتبال به همین اشک ها و لبخندهاست، اما دیروز فوتبال ایران سربلند شد تا در آستانه حضور در رقابت های انتخابی جام جهانی 2018، بالندگی فوتبال باشگاهی ایران باعث مسرت و خرسندی باشد.

حجت اله اکبرآبادی - روزنامه‌نگار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها