اختصاصی جام‌جم آنلاین

فقری که پنهان نیست + اسلاید شو

در این اسلاید شو بیننده شاهد تصاویری از محله‌های فقیر نشین استان هرمزگان و جزیره قشم خواهد بود که با ترانه ریتمیک « دلشوره » احسان حق شناس از سایت جام‌جم نوا همراه شده است.
کد خبر: ۹۰۲۶۵۹
فقری که پنهان نیست + اسلاید شو

فقر روستا یا شهر، مرکز استان یا پایتخت نمی‌شناسد. هرجا که اقشار ضعیف جامعه فراموش شوند، فقر سفره‌اش را پهن می‌کند و عواقب آن دامن فقیر و غنی را می‌گیرد. در این اسلاید شو بیننده با محله‌های فقیر نشینی در استان هرمزگان آشنا می‌شود. مناطقی مانند روستای کنار سیاه در جزیره قشم و جایی که گردشگران به سختی باور میکنند افرادی در حاشیه این جزیره پر زرق و برق که عنوان منطقه آزاد تجاری را نیز یدک می‌کشد، زندگی کنند. آدم‌هایی که حتی به آب آشامیدنی و سرویس بهداشتی نیز دسترسی ندارند.

-

عکاس: مهدی آیینی

منبع: جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
خانم صدری
-
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
۰
۰
می دونم كه پاك می كنید ولی اشكال نداره ولی حرفم ومی زنم بعضیا اینقدر حقوق می گیرن كه از دماغشون می زنه بیرون بعضیا هم مثل اینا با بدبختی زندگی می كنن فاصله از زمین تا اسمون
احسان
-
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
با سلام واقعا ناراحت كننده است سپاس از شما كه حداقل كار رسانه را برای انعكاس انجام می دهید ولی مسئولین رو هم باز خواست كنید دوربین شما باید مثل سایه دنبال مسئولین باشد اگر به به قیامت اعتقاد ندارید لااقل به رسالت رسانه ای خود اعتقاد داشته باشید . منتشر كنید و نترسید . از خدا بترسید از انتشار مطالب نترسید
حسین
-
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
۰
۰
ممنون از شما كه نیاز ها و كمبود ها را به تصویر می كشید
جابر
-
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
۰
۰
متأسفانه از این مناظر در جای جای ایران زیاد داریم كه باید این صحنه ها را تابلو فرش داد و به مسئولینی كه وعده های آبكی به مردم می دهند به آنها هدیه داد و گفت دست مریزاد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها