با حضور به موقع آتش نشانان بانوی میانسالی که بر اثر بی احتیاطی هنگام نظافت منزل دچار مصدومیت شده بود، نجات یافت.
کد خبر: ۹۰۲۱۹۲
نجات زن از طبقه یازدهم +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سازمان آتش نشانی تهران، وقتی که همسایگان فریادهای بانوی 54 ساله را شنیدند با سامانه 125 تماس گرفتند و درخواست کمک کرند، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 86 را ساعت 11:11 روز گذشته به ابتدای جاده ورامین، مجتمع مسکونی گلستان اعزام کرد.

نادر بهرام زاده فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: در یکی از واحدهای مسکونی طبقه یازدهم یک مجتمع مسکونی یازده طبقه یک بانوی 54 ساله در بالای چهار پایه مشغول نظافت منزلش بود که ناگهان سقوط کرده بود و توانایی حرکت کردن را نداشت.

وی اضافه کرد: آتش نشانان به سرعت با استفاده از ابزار مخصوص درب ورودی این واحد مسکونی را باز کرده و خانم میانسال که از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شده بود را با استفاده از برانکارد به خارج از ساختمان منتقل کردند و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند و مأموریت خود را به پایان رساندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ندا
-
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
۰
۰
واقعا مهم بود كه خونه شون در طبقه یازدهم واقع شده؟؟ بد تیتر زدید!
پیراسته فر
-
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
۰
۰
*در یكی از واحدهای مسكونی طبقه یازدهم یك مجتمع مسكونی یازده طبقه یك بانوی 54 ساله در بالای چهار پایه مشغول نظافت منزلش بود كه ناگهان سقوط كرده بود *
این خانم كه ازطبقه11سقوط كرده ،آنوقت چطوری آتش نشانان نجاتش دادند!؟
*آتش نشانان با استفاده از ابزار مخصوص درب ورودی این واحد مسكونی را باز كرده و خانم میانسال كه از ناحیه كمر دچار آسیب دیدگی شده بود را با استفاده از برانكارد به خارج از ساختمان منتقل كردند*
حالا یا سقوطی ازطبقه یازدهم اتفاق نیفتاده ویا اینكه سقوط فقط ازبالای4پایه بوده
تیترتان طوری است كه خواننده خیال می كند كه زنی ازطبقه11سقوط كرده بوده
من
-
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
۰
۰
خوب بودمطالب

نیازمندی ها