وزیر اقتصاد به انتشار فیش‌های حقوقی چند ده میلیون تومانی مدیران ارشد بیمه مرکزی واکنش نشان داد و دستور پیگیری سه گانه این موضوع را صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۲۱۷۴
واکنش وزیر اقتصاد به حقوق‌های چند ده میلیونی مدیران بیمه مرکزی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، در پی اطلاع از فیش‌های حقوقی چند ده میلیون تومانی مدیران ارشد بیمه مرکزی، اخیرا دستور رسیدگی به این موضوع و ارائه یک گزارش جامع را صادر کرده است.

این دستور خطاب به معاونت امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد، رئیس کل بیمه مرکزی ایران و دفتر بازرسی وزارت امور اقتصادی و دارایی صادر شده و براساس این دستور، قرار است این گزارش در هفته جاری به وزیر اقتصاد ارائه شود.

در دستور طیب نیا برای پیگیری و رسیدگی به این موضوع، بر بررسی اعداد و ارقام مندرج در فیش‌های حقوقی این افراد تاکید شده است. وزیر اقتصاد همچنین خواستار ارائه توضیحات قانع کننده در صدور فیش‌ها و دریافت حقوق‌های چند ده میلیونی توسط این افراد شده است.

به گزارش مهر، فیش‌های حقوقی برخی از اعضای هیات عامل و معاونان بیمه مرکزی با نام آنها بر روی برخی از سایت‌ها و رسانه های خبری منتشر شده است.

مشاهده فیش‌های حقوقی این مدیران نشان می دهد که سه مدیر ارشد بیمه مرکزی ۱۸۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند و حقوق تنها یک نفر ۸۷ میلیون تومان بوده است.

وام ضروری ۴۰۰ میلیون تومانی، وام خودروی مدیران، اضافه کاری ۴ میلیون تومانی، اضافه کاری فوق العاده ۳۳ میلیون تومانی و برخی ارقام دیگر نیز در این فیش‌ها درج شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
مهدی
-
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
۰
۰
نكته جالب میزان پرداخت مالیات است كه بایستی نهادهای لازم در این مورد اعلام جرم نمایند . چطور یك كارگر و یا كارمند جزء بایستی مالیات متعلقه را تمام و كمال پرداخت كند و یك مدیر كه اتفاقا كارمند سازمان تابعه وزارت اقتصاد و دارایی است، فرار مالیاتی وحشتناك داشته باشد. براساس جداول مالیاتی هر كدام از این آقایان بایستی حداقل 13 میلیون تومان ماهانه مالیات پرداخت كنند. حال این آقایان چگونه می خواهند كار شركتهای بیمه را نظارت كنند، در حالی كه خود به نظارت احتیاج دارند
منصور
-
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
۰
۰
فعلا تا میتونید حقوق های چند ده میلیون تومنی بگیرید و اون دنیا چجوری میخواهید جواب بدید . البته اگه اعتقادی به اون دنیا داشته باشید.
محمد رضا
-
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
۰
۰
این طبیعت اقتصاد دولتی است. باید برای هر نفر ناظر و برای ناظران نیز ناظر گماشت و این از لحاظ منطق یعنی تسلسل و محال است.
علی
-
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
۰
۰
اونوقت اینقدر مردم عادی باید مالیات بدن
عارف صادقی گوگه
-
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
۰
۰
پول خوشبختی نمی اره بلكه بدبختی میاره . به نظر شما جمله من درسته یا نه .ویك سوال دیگه ایا این افراد یارانه هم می گرفتند؟
سجاد
-
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
۰
۰
خدا پدر این تلگرام رو بیامرزه اگه نبود ما از حقوق مدیران از خدا بی خبر بی اطلاع بودیم هر چند فكر نمیكنم پیگیری وزیر فایده ای داشته باشه چون ... فساد بیداد میكنه و درست شدنی نیست.

نیازمندی ها