با پیوستن راسل کرو به جمع بازیگران نسخه تازه و احیا شده مجموعه فیلم «مومیایی»، خط اصلی داستان آن هم در اختیار رسانه های گروهی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۲۰۹۹
گلادیاتور به دنبال ردپای «مومیایی»

به گزارش جام جم آنلاین ، این اکشن فانتزی و دلهره آور را کمپانی یونیورسال با هزینه تولید 100 میلیون دلاری جلوی دوربین خواهد برد.

در داستان نسخه تازه، راسل کرو در نقشی ظاهر خواهد شد که شباهت زیادی به کاراکتر معروف و کلاسیک دکتر جکیل دارد. اما هنوز معلوم نیست این نقش مثبت است یا منفی.

تهیه کنندگان فیلم گفته اند وی نقش مقابل تام کروز را در این فیلم به عهده خواهد داشت. کروز در نقش کاراکتر اصلی و محوری داستان فیلم بازی می کند.

او در نقش افسر نیروهای ویژه ظاهر خواهد شد، که در دوران معاصر راهی یک ماموریت غیرممکن می شود. این ماموریت، مقابله با نیروهای پرقدرت و فاسد دوران باستان مصر است.

به نوشته هالیوود ریپورتر، امر کارگردانی «مومیایی» تازه را آلکس کورتزمن به عهده دارد. او این اکشن ماجراجویانه را براساس فیلم نامه ای از جان اسپایس کارگردانی خواهد کرد.

هنوز زمانی برای شروع کار فیلم برداری فیلم تعیین نشده است.اما شنیده می شود تابستان سال 2018، به عنوان زمان نمایش عمومی آن اعلام خواهد شد.

راسل کرو که در سال دو هزار اسکار بهترین بازیگر مرد سال را برای درام تاریخی «گلادیاتور» گرفت، بزودی درام جنایت کارانه «آدم های جذاب» را روانه پرده سینماها خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها