به سال ۱۴۰۰ خیلی امیدوارم
گفت‌وگو با امین زندگانی؛ بازیگر و مجری

به سال ۱۴۰۰ خیلی امیدوارم

یک بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه قرآن نقش زیادی در زندگی شخصی اش دارد، گفت: هر روزم را با بوسیدن قرآن آغاز می کنم
کد خبر: ۹۰۱۶۴۸
متاسفانه گاهی تصور می شود هنرمندان آدم‌های بی‌ بند و باری هستند

به گزارش جام جم سیما ، امین زندگانی بازیگر نقش مسلم‌بن عقیل در سریال «مختارنامه» گفت : معتقدم که قرآن کتاب راهنمای ما مسلمانان است و هر موقع آیه های قرآنی را تلاوت می کنم، آرامش خاصی را تجربه می کنم.

وی ادامه داد: بنده در اتومبیل خود قرآن کوچکی دارم که هر روزم را با بوسیدن آن آغاز می کنم و به طور یقین هر هفته یا هر دو هفته یکبار قرآن را تلاوت و از معنویتش بهره می برم.

بازیگر نقش سلیمان نبی(ع) در «ملک سلیمان» درباره ایفای نقش در این فیلم اظهار کرد: در این اثر با مشکل سخن گفتن مستقیم با خدا مواجه بودم و بازسازی این صحنه برایم بسیار سخت بود، برای همین هنگام بازی در «ملک سلیمان» به صورت جدی به سراغ قرآن رفتم.

زندگانی خاطر نشان کرد: متاسفانه گاهی تصور می شود که هنرمندان آدم‌های بی‌ بند و باری هستند، اما اگر نگاهی به هنرمندان اصیل و برجسته خودمان بیندازیم متوجه خواهیم شد افرادی در عرصه هنر هستند که نام‌شان ماندگار شده که با اعتقادات و باورهای مردم همراه و هم‌عقیده بوده و هستند.

وی با اشاره به ساخت فیلم یکی از شهدای حادثه منا گفت: فیلم سینمایی شهید «محسن حاجی‌حسنی‌کارگر» قاری بین‌المللی قرآن کریم که درفاجعه منا به درجه رفیع شهادت نایل شد، با نام «خانم سادات» و ایفای نقش این شهید از سوی بنده پروانه ساخت دریافت کرده است که روند تولید آن را به زودی اطلاع رسانی می کنیم.

زندگانی گفت:این فیلم سینمایی قرار است در ۱۲۰ دقیقه به زندگینامه این شهید در فاجعه منا بپردازد و با پلان‌هایی از کودکی این شهید آغاز و با تصویربرداری در مناطقی که تداعی کننده رمی‌جمرات است پایان می‌یابد و به لحظات عرفانی قبل از شهادت تاکید دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها