کمپانی دریم ورکز اعلام کرد چهارمین قسمت مجموعه فیلم انیمیشنی «پاندای کونگ فویی» را تهیه می کند. دستور نگارش فیلم نامه این قسمت فیلم، صادر شد.
کد خبر: ۹۰۱۶۳۵
ادامه ماجراجویی های «پاندای کونگ فویی»

به گزارش جام جم آنلاین ، گلن برگر نویسنده فیلم نامه سومین قسمت این مجموعه فیلم کمدی ماجراجویانه، مامور نوشتن فیلم نامه قسمت چهارم آن شده است.

به نوشته هالیوود ریپورتر، هنوز معلوم نیست ماجراجویی های قسمت تازه فیلم، به کدام سمت خواهد رفت و کاراکترهای اصلی آن، سر از کجا درخواهند آورد.

تهیه کنندگان این انیمیشن کامپیوتری گفته اند قصد ندارند تا زمان نمایش عمومی قسمت چهارم، خط اصلی داستان آن را در اختیار رسانه های گروهی قرار دهند.

با این حال، مشخص است که کاراکتر پو که یک خرس تنبل است، این بار هم همراه دوستان جنگاور خود راهی یک ماجراجویی اکشن شده و از توانایی های رزمی خود استفاده خواهد کرد.

سومین قسمت این مجموعه فیلم، حدود دو ماه قبل به روی پرده سینماها رفت. فروش کلی این قسمت فیلم، هم اکنون به 510میلیون دلار رسیده است.

به نوشته سایت اینترنتی امپایر آنلاین، ازاین رقم بالای فروش، 142میلیون دلار آن سهم سینماهای آمریکای شمالی است. بقیه این مبلغ را، تماشاگران 19 کشور دیگر دنیا پرداخت کرده اند.

به گفته مدیران کمپانی دریم ورکز، طی هفته های آینده این انیمیشن کامپیوتری ماجراجویانه، در 46 کشور دیگر دنیا هم به روی پرده سینماها خواهد رفت.

تهیه کنندگان فیلم نگفته اند برای کارگردانی قسمت چهارم «پاندای کونگ فویی»، ازجنیفر یو نلسون و الساندرو کارلونی دعوت به همکاری خواهند کرد یا خیر.

از سال 2008 که قسمت اول این اکشن خانوادگی با موفقیت اکران عمومی شد، این فیلم یکی از پرطرفدارترین مجموعه های انیمیشنی صنعت سینما بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها