مجروح کردن مالباخته با ضربات قمه

پلیس، «مهرداد گولاخ» را دستگیر کرد

کشف مهمات جنگی در مخفیگاه پسر خلافکار

رئیس باند شرارت‌های خیابانی مشهد دستگیر شد

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی از دستگیری یکی از اراذل و اوباش و گرداننده باند شرارت های خیابانی و کشف دو کیلو شیشه در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۰۸۱
رئیس باند شرارت‌های خیابانی مشهد دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین ، سرهنگ هادی شیرمحمدی گفت: در اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش با هدف کنترل اطلاعاتی هدفمند عاملان اخلال در نظم و امنیت عمومی، یک تیم از پلیس امنیت عمومی عملیات ویژه ای را در دستور کار خود قرار داد.

وی با تشریح این عملیات افزود: پس از چند روز کنترل و مراقبت نامحسوس، ماموران انتظامی با هماهنگی مراجع قضایی دیروز در اقدامی غافلگیرانه برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

وی اظهار کرد: متهم به همراه سه نفر از همدستانش در حالی که قصد فرار از مخفیگاه خود را داشت توسط ماموران انتظامی دستگیر شد.

سرهنگ شیرمحمدی گفت: این متهم دارای سابقه زندان و اتهاماتی نظیر تیراندازی منجر به جرح، نگهداری و خرید و فروش سلاح غیر مجاز، درگیری با سلاح سرد، تولید مواد مخدر صنعتی و مشروبات الکلی و همچنین ایجاد رعب و وحشت بین مردم است .

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی افزود: از دستگیر شدگان سه قبضه سلاح جنگی و شکاری به همراه یک خشاب و فشنگ مربوطه، تعدادی سلاح سرد و حدود دو کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها