یواکین فونیکس در کار تازه سینمایی خود، با ژاک آدیارد فیلم ساز سرشناس و غیرمتعارف سینمای فرانسه همکاری می کند. این فیلم «برادران سیسترز» نام دارد.
کد خبر: ۹۰۱۰۰۷
«برادران سیسترز» جویندگان طلا می شوند

به گزارش جام جم آنلاین ، فیلم نامه اقتباسی این درام اجتماعی پرتنش براساس داستان نوول پرخواننده ای به همین نام نوشته خواهد شد.

پاتریک دویت نویسنده این نوول، از آن به عنوان یک تراژدی انسانی در دنیای معاصر اسم می برد، که به بررسی روابط انسانی در یک شرایط بغرنج می پردازد.

قرار است نقش مقابل فونیکس را در این فیلم،جان سی ریلی بازی کند. ریلی هم مثل فونیکس به عنوان بازیگر نقش ها و فیلم های غیرمتعارف شناخته شده است.

داستان نوول برادران سیسترز در دورانی اتفاق می افتد که مردم آمریکا برای پیدا کردن طلا و ثروتمند شدن، سراسیمه خود را به کالیفرنیا رساندند.

از این دوران تاریخ آمریکا، به عنوان دوران «جویندگان طلا» یاد می شود و چارلی چاپلین هم فیلم معروفی به همین نام و در ارتباط با همین موضوع دارد.

با بهره گرفتن از چنین پس زمینه پرتنشی، داستان بر روی دو برادربه نام الی و چارلی سیسترز تمرکز می کند. آن ها در سال 1851 از محل زندگی خود در اورگون، راهی کالیفرنیا می شوند.

هدف این دو از این سفر، کشتن یک معدنچی جویای طلا است که از رئیس شان دزدی کرده است. اما در طول سفر و در مقصد، اتفاقاتی پیش بینی نشده این دو برادر را وارد دنیای تازه ای می کند.

فونیکس از این که با خالق فیلم های تحسین شده ای هم چون «یک پیغام بر» و «دیپان» همکاری می کند، ابراز خوشحالی کرده و «برادران سیسترز» را فیلم مهمی در کارنامه هنری اش ارزیابی می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها