جک رایان از دنیای سینما راهی قاب کوچک می شود. این در حالی است که قسمت های جدید نسخه سینمایی آن هم، هم چنان تولید خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۹۴
جک رایان راهی تلویزیون شد

به گزارش جام جم آنلاین ، کمپانی پارامونت با اعلام این خبر گفت از مدتی قبل در فکر تولید نسخه ای تلویزیونی از ماجراجویی های این مامور ضد جاسوسی بوده است.

در نسخه تلویزیونی نقش کاراکتر جک رایان را جان کراسینسکی بازی خواهد کرد. هریسون فورد بازیگر این نقش در دو قسمت از مجموعه فیلم سینمایی آن بود.

کاراکتر جک رایان را تام کلنسی در یک مجموعه کتاب چند جلدی به دوستداران داستان های پلیسی و جاسوسی معرفی کرد و اولین بار در سال 1990 در یک فیلم سینمایی به تصویر کشیده شد.

گراهام رولند تهیه کننده و فیلم نامه نویس تلویزیونی، فیلم نامه اپیزود اول «جک رایان» را براساس داستان کتاب تام کلنسی خواهد نوشت.

به نوشته امپایر آنلاین،چارلتون کیوس یکی از تهیه کنندگان و خالقان مجموعه پربیننده «لاست/ گمشدگان»، تهیه کننده اصلی «جک رایان» تلویزیونی است.

داستان مجموعه در جامعه معاصر اتفاق می افتد و شروع ماجراهای آن، از زمانی است که داستان نسخه سینمایی سال 2014 تمام می شود.

هنوز زمانی برای شروع کار فیلم برداری مجموعه تلویزیونی «جک رایان» تعیین نشده است. ولی این اکشن دلهره آور برای پائیز سال 2017 به روی آنتن خواهد رفت.

صنعت سینما در سال های 1992 و 1994 با بازی فورد، دو قسمت فیلم را تهیه کرد. در سال 2002 بن افلک جای فورد را گرفت. در سال 2014 هم قسمت دیگری از فیلم با بازی کریس پاین در نقش جک رایان تولید شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها