درگیری خونین النصره با احرارالشام

وقتی گروه های تروریستی به جان هم می افتند

اختلاف میان گروه های تروریستی احرارالشام و جبهه النصره شاخه سازمان القاعده در سوریه پس ار ترور یکی از سرکردگان احرارالشام بالا گرفت.
کد خبر: ۹۰۰۱۵۶
وقتی گروه های تروریستی  به جان هم می افتند

به گزارش جام جم آنلاین ، با ترور «سعود العساف» معروف به «ابومازن» فرمانده تیپ انصارالحق وابسته به گروه تروریستی احرارالشام، دورجدید ترورهای انتقام جویانه میان النصره و این گروه تروریستی در ادلب سوریه آغاز شد.

سعود العساف روز چهارشنبه براثر انفجار یک بمب در حومه شرقی «معره النعمان» در جنوب استان ادلب به هلاکت رسید و این گروه تروریستی انگشت اتهام را به سوی جبهه النصره نشانه رفت.

آنچه نقش النصره را در ترور العساف تقویت می کند، تحقیقاتی است که نشان داد وی در ترور 'اسلام ابوحسین' فرمانده ستاد احرارالشام دست داشته است.

موج ترورها میان این دو گروه تروریستی پیش و پس از ادغام و تشکیل «جیش الفتح» در ادلب ادامه داشت.

تاکنون دراین درگیری ها «ایاد العدل» فرمانده النصره در اریحا، «عبدالقادرخالد الضبعان» ملقب به «ابی تمیم» از فرماندهان احرارالشام و «ابوفاروق» فرمانده تیپ عمرالفاروق احرارالشام در شهر «سراقب» کشته شده اند.

ترور در بین النصره و احرارالشام به یکی از فعالیت های روزانه این گروه های تروریستی تبدیل شده است و چنانکه پیداست با توجه به درگیری تروریست ها برسر مناطق نفوذ، اموال، سلاح و پست های فرماندهی درآینده تشدید خواهد شد.
منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها