ششم اردیبهشت ماه حادثه‌ای در یکی از منازل مسکونی واقع در شهرک ناز فردیس کرج رخ داد که به گفته صاحب خانه پیمانکار شرکت گاز مقصر آن بوده است. بر اثر این انفجار، دو پیمانکار شرکت گاز و دو زن دچار مصدومیت و سوختگی شدید شدند.
کد خبر: ۸۹۹۷۶۵
اقدام عجیب مامور گاز، خانه‌ را منفجر کرد

به گزارش جام جم آنلاین ، نعمتی، صاحبخانه‌ای که انفجار در آن رخ داده، عامل این حادثه را دو پیمانکار شرکت گاز می‌داند و معتقد است که کوتاهی و بی‌احتیاطی آنان این حادثه را رقم زده است.

او گفت: روز دوم اردیبهشت ماه بود که به دلیل نشت گاز از کنتور گاز خانه‌مان با شرکت گاز تماس گرفته و از آنان خواستیم که آن را رفع کنند. چند نفر آمدند و پس از برعکس کردن کنتور اعلام کردند طی چند روز آینده برای نصب کنتور جدید مراجعه خواهند کرد تا این‌که در روز ششم اردیبهشت ماه دو جوان حدود 18 ساله به خانه ما آمده و خود را پیمانکار شرکت گاز معرفی کردند. هنگام تعویض کنتور، گاز فضای خانه را پر کرد که یکی از دو مرد جوان برای بررسی نشت گاز از فندک استفاده کرد و خانه منفجر شد.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نامدار
-
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
۰
۰
مجری شركت گاز كه با فندك بخواهد نشتی گاز را امتحان كند !!!!خدا بداد كشوربرسد!!!!.
پیراسته فر
-
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
۰
۰
وقتی شركتها برای نپرداختن هزینه نیروهای زبده مهندسی،ازنیروهای بی تجربه"كارارزان"استفاده میكند وهیچ نظارتی برروی شركتها نیست،نتیجه اش چنین خسارات وفاجعه ای است.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها