کانون مشوقین باشگاه استقلال ضمن حمایت از سرپرست باشگاه از هواداران خواستند که اسیر جوسازی‌ها نشوند.
کد خبر: ۸۹۹۴۶۶
بیانیه کانون مشوقین استقلال و انتشار لیست بدهی‌ بازیکنان خارجی

به گزارش جام جم ورزشی ، کانون مشوقین استقلال با صدور بیانیه‌‌ای به حمایت از بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال پرداخت. متن این بیانیه به شرح زیر است:

این روزها می‌بینیم که برخی از هواداران، غیر منصفانه از مدیریت افشارزاده انتقادات شدیدی می‌کنند که به دور از معرفت است، چون مدیریتی که در آغاز فصل لیست بازیکنان را از سرمربی دریافت و با 90 درصد آنها قرارداد بست و تا به اینجای کار بازیکنان و مجموعه حق و حقوق خود را نسبت به سال‌های قبل به شکل بهتری دریافت کردند، پس لزومی ندارد که از ایشان انتقاد نابه‌جا صورت بگیرد.

این پایان ماجرا نیست و در همین چند وقت اخیر، نزیک به سه میلیارد و 500 میلیون تومان از بدهی‌های بازیکنان خارجی پیشین استقلال پرداخت شده است که فیفا بابت عدم پرداخت این مطالبات، به باشگاه استقلال فرصت کوتاهی داده بود. با درایت شخص افشارزاده خطر کسر امتیاز از بیخ گوش‌مان گذشت. حال با چه متر و معیاری می‌خواهیم از این مدیریت انتقاد غیر منصفانه کنیم، خدا می‌داند و بس! شاید اگر این بدهی‌ها وجود نداشت باشگاه می‌توانست بین نیم فصل، یکی دو بازیکن خوب به جمع تیم اضافه کند ولی بازهم با تمام این مشکلات بازیکن خوبی مثل عادل شیحی را برای تقویت تیم جذب کردند.

فقط کافی است به این نکته توجه کنیم که امسال بازیکنان تا به اینجای کار دغدغه مالی نداشتند و تا حد چشمگیری مطالبات خود را دریافت کردند و مثل برخی سال‌ها با نارضایتی بازی نکردند. از هواداران استقلال می‌خواهیم کمی واقع بینانه‌تر به مسائل توجه کنند و اسیر جوسازی‌های عده‌ای سودجو نشوند و حداقل قدردان زحمات کسانی باشند که در این فصل صادقانه به باشگاه خدمت و تیم را به بهترین شکل راهی مسابقات کردند. از هواداران فهیم استقلال می‌خواهیم که کمی صبورتر باشند و با حمایت‌های خود در سه بازی لیگ برتر و فینال جام حذفی دلگرمی برای تمام مجموعه باشند تا با گرفتن جام، موجبات شادی همه استقلالی‌ها در سراسر دنیا فراهم شود.

در زیر لیست بازیکنان طلبکار پیشین باشگاه استقلال و سند پرداخت آن برای هواداران آمده است که می‌توانند ببینند و بیشتر در مورد انتقادات غیرمنصفانه از افشارزاده تأمل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها