مجموعه موفق و پربیننده تلویزیونی «کلمبو»، تازه ترین اثر رسانه کوچک است که سر از دنیای سینما درمی آورد. کمپانی یونیورسال در تدارک تولید نسخه سینمایی این مجموعه جنایی است.
کد خبر: ۸۹۸۷۲۰
سلام «کلمبو» به دنیای سینما

به گزارش جام جم آنلاین ، پیش تولید کاراز مدتی قبل آغاز شده و تهیه کننگان آن به دنبال بازیگری مناسب برای ایفای نقش اصلی آن هستند.

منابع نزدیک به کمپانی می گویند انتخاب بازیگری برای ایفای نقش ستوان کلمبو سخت ترین بخش کار است. به همین دلیل، آن ها تا به حال از تعداد زیادی بازیگر تست گریم گرفته اند.

پیتر فالک با چشم چپ خود، خاطره ای ماندگار از کاراکتر ستوان کلمبوی وراج و سمج ارائه داد و همین موضوع، کار انتخاب بازیگری برای نقش کلمبو را سخت می کند.

مجموعه «کلمبو» در سال 1971 به روی آنتن رفت و تا 13 فصل آن تولید شد. تفاوت اصلی این مجموعه با کارهای مشابه، این بود که در ابتدای داستان قاتل به وضوح به تماشاچی نشان داده می شد.

هنر فیلم نامه مجموعه در این بود که باید به ستوان کلمبو کمک می کرد تا بتواند مچ قاتل را گرفته و راز قتل او را افشا کند. در هر قسمت مجموعه هم، یک بازیگر سرشناس در نقش کاراکتر منفی داستان بازی می کرد.

منتقدان تلویزیونی که سخت مجموعه «کلمبو» را پسندیده بودند، برای آن ارزش اجتماعی زیادی هم قائل می شدند. به گفته آن ها، این مجموعه سمت و سوی ضذ سرمایه داری داشت.

این دیدگاه درست بود، زیرا ستوان کلمبو مردی از طبقه کارگر جامعه با یک پالتوی مندرس بود، که باید پرده از راز جنایت های شخصیت های متمول و مولتی میلیاردر برمی داشت.

نکته مهم در داستان مجموعه، کم توجهی کاراکترهای منفی به کلمبو و تحقیر او و موقعیت اجتماعی اش بود. قرار است داستان نسخه سینمایی، به حال و هوای مجموعه وفادار باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها