رئیس‌جمهور آمریکا طی یک سخنرانی در لندن برای مخاطبان انگلیسی گفت که به اینکه موضوع برنامه هسته‌ای ایران بدون توسل به گزینه نظامی حل شده، به خود افتخار می‌کند.
کد خبر: ۸۹۸۰۳۸
به حل برنامه هسته‌ای ایران بدون توسل به زور،‌ افتخار می‌کنم

به گزارش جام جم آنلاین ، رئیس‌جمهور آمریکا که در انگلیس بسر می‌برد، در جریان یک سخنرانی تلویزیونی به سوالات مخاطبان انگلیسی پاسخ داد.

رئیس‌جمهور آمریکا برای دیدار با مقامات انگلیسی به لندن آمده و با مقامات مختلف این کشور از قبیل ملکه و نخست‌وزیر دیدار کرد.

باراک اوباما پس از دیدار با دیوید کامرون در یک نشست خبری مشترک شرکت کرد و به سوالات مختلف مربوط به سیاست خارجی و همچنین همه‌پرسی درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا پاسخ گفت.

رئیس‌جمهور آمریکا در این نشست خبری از انگلیس به خاطر ایفای نقش مثبت در قبال توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 تمجید کرد.

باراک اوباما امروز شنبه با حضور در یک تجمع که در آن صدها انگلیسی در لندن شرکت کرده‌اند، به سوالات حاضران پاسخ داد.

این نشست که در حال برگزاری است، اوباما با سوالی درباره میراث ریاست جمهوری او که ماه‌های آخر آن در حال سپری شدن است، روبرو شد.


رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ دو موضوع را به عنوان مسائلی که به آن افتخار می‌کند، نام برد. یکی از آنها موضوع بحران اقتصادی آمریکا و دیگری برجام بود.

اوباما در موضوع توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 گفت که به این موضوع افتخار می‌کنم که موضوع برنامه هسته‌ای ایران را بدون توسل به گزینه نظامی و زور حل شد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها