باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر از هواداران و قدردانی از تلاش‌های سازمان لیگ، ابراز امیدواری کرد بررسی‌ها و پیگیری‌های لازم درباره اتفاقات بازی با استقلال اهواز توسط مسئولان ذیربط به عمل آید.
کد خبر: ۸۹۷۹۲۶
بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات رخ داده در بازی با استقلال اهواز

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این بیانیه آمده است:

خدا را سپاسگزاریم که با تلاش‌های باشگاه، درایت کادر فنی، همت و غیرت بازیکنان و حمایت هواداران، شرمنده آنها نشدیم و موجبات خوشحالی و سرور مجدد آنها فراهم آمد.

باشگاه پرسپولیس به همین مناسبت از هواداران پرشور خود به جهت حمایت‌های بی‌نظیری که امروز نیز شاهد بروز آن بودیم، تقدیر و تشکر می‌کند. همچنین جا دارد از تلاش‌های فراوان و خستگی‌ناپذیر سازمان محترم لیگ برتر به جهت حساسیت‌ها و تلاش‌های فراوانشان در برگزاری هر چه بهتر مسابقات و فراهم شدن شرایط عادلانه برای همه تیم‌ها، یاد کرده و تشکر و قدردانی ویژه به عمل آوریم.

سازمان لیگ برتر در ارتباط با برگزاری بازی پرسپولیس برابر استقلال اهواز در ورزشگاه غدیر و با توجه به پیش‌بینی‌هایی که می‌شد پیگیری‌های لازم را به منظور برگزاری هر چه بهتر این مسابقه به عمل آورد.

خوشبختانه توجه لازم از طرف این سازمان صورت گرفت اما امیدوار بودیم که دیگر مسئولان ذیربط نیز با توجه به حساسیت شرایط و در اختیار بودن امکانات لازم اقدامات مقتضی را به عمل می‌آوردند تا مشکلات پیش آمده در این بازی بویژه برای هواداران پرسپولیس رخ ندهد اما متاسفانه چنین نشد. تردیدی نداریم مسئولان ذیربط در این ارتباط پیگیری‌های لازم به منظور جلوگیری از تکرار حوادث مشابه و جبران ناپذیر را انجام خواهند داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها