زمان زیادی نمانده است.شاید در همین خرداد ماه یک رای صادر شود تا سعید علی حسینی به دنیای وزنه برداری برگردد.
کد خبر: ۸۹۷۱۳۶
شمارش معکوس برای بازگشت سعید علی حسینی

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از خبرآنلاین ، از کابوس به رویا.دیگرچیزی نمانده است.چند سال پیش شرایط آنقدر سخت بود که سعید علی حسینی فقط اشک می ریخت.کاری از دستش بر نمی آمد.در بهترین دوران،در بهترین شرایط و در بهترین روزهای آمادگی دوپینگش مثبت از آب در آمد.حاشیه زیاد بود و او هرگز زیر بار این نرفت که دوپینگ کرده است.قسم می خورد،پدرش دست روی قرآن می گذاشت و می خواستند به همه بفهمانند که سعید این کاره نیست.دوپینگ؟مگر می شود؟اما نشد که نشد.رای فدراسیون جهانی همانی بود که قبلا اعلام شده بود.سعید محروم شد.ورزش حرفه ای را کنار گذاشت و چسبید به درس.

او حالا تصمیم گرفته دکتر شود و ....روزها گذشت و گذشت و سعید علی حسینی به خاطر دل خودش وزنه می زد.وزنه می زد تا شاید روزی بتواند دوباره برگردد.برگردد و به همه بفهماند که حقش را خورده اند.در چند ماه گذشته اتفاق های زیادی افتاد.قانون جدیدی که وادا تصویب کرد جرقه ها را زد،امیدها را زنده کرد و سعی را به تکاپو انداخت.تکاپو برای بازگشت دوباره:«وقتی فهمیدم قانون جدیدی گذاشته اند انگیزه ام دو برابر شد.تمریناتم را سخت تر کردم و حالا منتظر هستم تا روزهای خوب از راه برسد.»

خرداد ماه تاماش آیان به ایران می آید.برای مسابقات جام فجر.قرار است یکی از محوریت های گفت و گو با رییس فدراسیون جهانی بحث محرومیت شما باشد.

خدا را شکر می کنم که اتفاق های خوبی دارد می افتد.این روزها فقط تمرین می کنم و می خواهم آماده باشم.آماده آماده تا اگر محرومیتم بخشیده شد چیزی کم نداشته باشم.

خود علی مرادی هم خیلی پیگیر کارهای شما است.خودت چقدر امیدواری که این محرومیت بخشیده شود؟

همه دارند تلاش شان را می کنند.همین چند وقت پیش بود که آقای مرادی با پدرم تماس گرفت و گفت که به زودی جلسه ای در این مورد با تاماش آیان برگزار می شود و حتما باید من و پدرم هم در آن حضور داشته باشیم.امیدوارم که اتفاق های خوبی در این جلسه بیفتد.اتفاق هایی که منجر به بخشش محرومیت من شود.

و اگر...
اصلا نمی خواهم منفی فکر کنم.فقط امیدوارم شرایط را با توجه به قوانینی که وادا دارد پیگیری کنند.چون وادا قانون خودش را دارد و فدراسیون جهانی قانون خودش را.اگر بنا باشد با قانون فدراسیون جهانی شرایط را بسنجند کار کمی سخت می شود.توکل من بر خداست و شک ندارم که اتفاق های خوبی می افتد.

شرایط تمرینی ات چطور است؟به رکوردهایت نزدیک شده ای؟

سخت است.لازم هم نیست که به رکوردهایی که زده بودم برسم.من 260 کیلو را در تمرینات زده بودم و اگر الان بخواهم چنین رکوردی را بزنم ممکن است آسیب ببینم.فعلا فقط سبک تمرین می کنم که بدنم آماده باشد.

می ترسی مثل بهداد سلیمی آسیب ببینی؟

مصدومیت بهداد یک اتفاق بود.در وزنه برداری کمتر وزنه برداری صلیبی پاره می کند.امیدوارم مصدومیت بهداد هم خیلی زود خوب شود تا او بتواند در المپیک وزنه بزند.

با بهداد حرف نزده ای.نظر او درباره بازگشت تو به میادین چیست؟

با بهداد حرف زدم.او خوشحال بود و خیلی هم استقبال کرده است.بهداد برای من آرزوی موفقیت کرده است.

چند وقت پیش حسین توکلی را از فدراسیون برداشتند و سجاد انوشیروانی جانشینش شد.به نظر شما این اتفاق چقدر به وزنه برداری کمک می کند؟
راستش من زیاد در جریان نیستم.چون در فدراسیون و تیم ملی نبوده ام اما بودن شک آقای مرادی و مسئولان فدراسیون مصلحت را در این دانسته اند که این تغییر انجام شود.امیدوارم هر اتفاقی که می افتد به نفع فدراسیون و مجموعه وزنه برداری باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها