سرافراز در مراسم افتتاح رسمی شبکه کودک و نوجوان تاکید کرد:

لزوم استفاده از روش‌های بصری جذاب در شبکه کودک

رئیس رسانه ملی بر لزوم استفاده از روش‌های بصری جذاب و تعامل با مخاطب در شبکه کودک تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۶۱۳۸
لزوم استفاده از روش‌های بصری جذاب در شبکه کودک

به گزارش جام جم سیما ، دکتر محمد سرافراز در مراسم افتتاح رسمی کانال های «پویا و نهال» با تاکید بر رعایت شیوه های اثرگذار در برنامه های این شبکه گفت: تولید انیمیشن های جذاب بومی و پرهیز از الگوهای غیرواقعی و افراطی غربی، خلق الگوهای فکری برای تربیت افراد مستعد و خلاق و قبل از همه لزوم استفاده از روش های تعامل اثرگذار برای آشنایی کودکان با خداوند و مبداء هستی ازجمله این ملزومات است.

رئیس رسانه ملی با اشاره به حضور مجریان کودک در شبکه کودک افزود: بدون شک وجود مجریان کودک و نوجوان در تحت تاثیر قرار دادن نسل جوان و پرورش استعدادها موثر خواهد بود.

آغاز پخش رسمی شبکه کودک و نوجوان همزمان با میلاد امام جواد (ع)

مدیر شبکه کودک از پخش برنامه های این شبکه با هویت و شکل بصری جدید همزمان با سالروز میلاد امام جواد (ع)، که در کودکی به مقام امامت رسیدند، از دوشنبه 30 ام فروردین خبر داد.

محمد سرشار در آئین افتتاح رسمی کانال های پویا و نهال شبکه کودک و نوجوان گفت: در شبکه کودک برنامه ها برای سه کانال با نام پویا، نهال و امید به ترتیب برای مخاطب خردسال، کودک و نوجوان تدارک دیده شده که اکنون پخش رسمی دو کانال پویا و نهال فراهم شده است و امروز از لوگوهای این دو کانال رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به پخش آزمایشی این شبکه از مهر پارسال افزود: تقسیم بندی برنامه ها طبق مطالعه و نظرسنجی ها صورت گرفته است و قرار است در این کانال ها نسبت پخش برنامه های غیر ایرانی به ایرانی کاهش یابد.

در این مراسم از نشان این دو شبکه رونمایی می شود.

در مراسم آغاز رسمی شبکه کودک و نوجوان قرار است تغییرات کمی و کیفی مجموعه برنامه های شبکه های آن تشریح شود.

در این مراسم پورمحمدی معاون سیمای رسانه ملی و مدیر مرکز پویانمایی صبا نیز حضور دارند.

پیش از این محمد سرشار، مدیر شبکه کودک به تغییرات این شبکه در سال جدید اشاره و اعلام کرده بود که با توجه به مراحل نهایی طراحی هویت بصری جدید شبکه های پویا (خردسال) و کودک (نهال) و همچنین ظاهر گرافیک شبکه کودک و نوجوان، شاهد ارتقای جدی در این شبکه خواهیم بود.

شبکه کودک از مهر پارسال به صورت آزمایشی پخش برنامه های خود را آغاز کرده بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها